Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:09:33 GMT

سهمیه ایثارگران از حج تمتع سال ۹۹ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۵۷۶

سهمیه ایثارگران از حج تمتع سال ۹۹ مشخص شد

تفاهم‌نامه تخصیص سهمیه تشرف حج تمتع در سال ۱۳۹۹ به بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضا رسید. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهم‌نامه تخصیص سهمیه تشرف حج تمتع در سال 1399 (1441 هجری قمری) به بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت استفاده افراد واجد شرایط بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اکبر رضایی سرپرست معاونت امور حج و عمره سازمان حج و زیارت رسیده است، میزان سهمیه ایثارگران در موسم حج تمتع سال 1399، پنج هزار نفر است.

ایثارگران برای دریافت حکمت‌کارت به بنیاد شهید مناطق مراجعه کنند

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید تفاهم نامه حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر جمعه به خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: در آئین مراسم نوروزگاه بانه که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از ظرفیت‌های هنری و صنایع‌دستی استان و همچنین توانمندسازی قشرهای نیازمند جامعه منعقد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه با اشاره به موضوع این تفاهم‌نامه افزود: به وجود آوردن زمینه لازم برای همکاری در زمینه آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، حمایت از بخش دامپروری بز مرخز توسط مددجویان کمیته امداد و ارائه تسهیلات برای دامداری نیمه صنعتی در شهر ملی شالبافی آرمرده بانه، از جمله این موضوعات است.

وی عنوان کرد: امید است با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری فی مابین ارگان‌ها و نهادها، ضمن فراهم‌سازی زمینه مناسب برای توسعه و رونق صنایع‌دستی بانه، زمینه‌های حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 6064852

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان