Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:16:06 GMT

بارسلونا در پی جذب مهاجم لگانس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۵۸۰

بارسلونا در پی جذب مهاجم لگانس

بر اساس ادعای یک نشریه کاتالونیایی، باشگاه بارسلونا قصد به خدمت گرفتن مهاجم ۲۸ ساله لگانس را دارد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی خانه‌نشینی طولانی‌مدت لوئیس سوارس و عثمان دمبله، با تأیید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر اضطراری بودن وضعیت این تیم کاتالونیایی، مجوز جذب بازیکن جدید برای این باشگاه صادر شده و بارسلونا می‌تواند خارج از مهلت نقل و انتقالات اقدام به جذب یک مهاجم جدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا اکنون خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا، مارتین برایت‌وایت، مهاجم نوک تیم فوتبال لگانس را به عنوان گزینه مدنظر برای تقویت خط حمله خود در نظر دارند. این مهاجم دانمارکی که تا پایان ماه ژوئن 2023 با لگانس قرارداد دارد، این فصل در 27 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 8 گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا برای خرید بازیکن جدید مجوز داد

لوئیس سوارس 32 ساله که در اواخر دی‌ ماه زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد تا صدمه وارده به مینیسک خارجی زانویش برطرف شود، در همان زمان از سوی باشگاه بارسلونا اعلام شد که این مهاجم اروگوئه‌ای در حدود 4 ماه دور از میادین خواهد بود و ممکن است پیش از پایان فصل به میادین بازگردد.

عثمان دمبله هم که اخیراً از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، به مدت 6 ماه خانه‌نشین خواهد بود و فصل برایش تمام‌شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا لالیگا بارسلونا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی جذاب پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه دو-دو به پایان رسید، یک مهاجم باتجربه برای هواداری‌ها گل زد.

یونس شاکری، مهاجم شناخته شده هوادار که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد در نیم فصل دوم با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی بنفش‌ها احیا شده است.

شاکری در بازی هفته بیست و چهارم برابر پیکان در دقیقه ۲۸ گل دوم را به ثمر رساند و با گذاشتن توپ زیر پیراهنش و خوشحالی خاص، از پدر شدنش خبر داد.

بازی پیکان و هوادار در دربی کوچک تهران با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • پایان مصدومیت سردار