Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:09:35 GMT

علی مطهری هم لیست انتخاباتی داد +اسامی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۵۸۹

علی مطهری هم لیست انتخاباتی داد +اسامی

علی مطهری عضو فراکسیون امید مجلس فهرست ۲۱‌نفره‌ مورد حمایت خود برای حوزه انتخابیه تهران را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، نظر به سؤالات مکرر مردم شریف در حوزه انتخابیه تهران از این بنده درباره اینکه به چه کسانی رأی بدهیم، بدین‌وسیله علی‌رغم ظلمی که در حق اینجانب و برخی دیگر از کاندیداها روا داشته شد و به بهانه اظهارنظر و دفاع از آزادی بیان رد صلاحیت شدم، اولاً مردم عزیز را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم چرا که مشارکت قابل قبول در این انتخابات پیام خوبی برای آمریکا و اسرائیل خواهد داشت و می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گلایه انصاری از عدم ثبت نام برخی اصلاح‌طلبان کرباسچی: انتخابات ناموس دموکراسی است

ثانیاً در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، نامزدهای اصلح از نظر خودم را در حد شناختی که از افراد داشته‌ام به شرح زیر اعلام می‌کنم. بدیهی است که ممکن است نامزدهای اصلحی باشند که بنده شناخت کافی از آنها ندارم و طبعاً نامشان در این فهرست نیست و اساساً انتخاب نهایی را خود مردم انجام می‌دهند. اینک فهرست 21 نامزد اصلح از نظر اینجانب:

1- مجید انصاری
2- غلامرضا مصباحی مقدم
3- علی عباسپور تهرانی‌فرد
4- محمدرضا راه‌چمنی
5- محمدحسین مقیمی
6- مصطفی کواکبیان
7-  علیرضا محجوب
8- افشین علا
9- محمدرضا نجفی
10- سید فرید موسوی
11- محمدعلی وکیلی
12- رامین مهمان‌پرست
13- رضا تقی‌پور انوری
14- علی اصغر پور عزت
15- داود محمدی
16- سهیلا جلودار زاده
17- فریده اولاد قباد
18- الهام امین‌زاده
19- پروانه مافی
20- زهرا ساعی
21- نیره قوی

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا علی مطهری انتخابات98 انتخابات مجلس اسرائیل انتخابات حوزه انتخابیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آنها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کارهای تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند اما اشتراکات آنها به هم نزدیک است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898705

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود