Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با تأکید بر لزوم اجرای «سرای محله» در اقصا نقاط خوزستان، گفت: خواسته مقام معظم رهبری این است که مساجد و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف فعال شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه، ضمن تقدیر از بانیان و اجرا کنندگان این مجموعه فرهنگی-تربیتی، گفت: خواسته مقام معظم رهبری نیز همین است که مساجد و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهواز، با اشاره به بخش ورزش‌های رزمی این سرای محله، اظهارداشت: به‌طور مثال همین ورزش رزمی باعث می‌شود نیروهای انقلابی از نظر جسمی برای سربازی امام زمان(عج) آماده شوند.

 

وی تأکید کرد: از این قبیل کارها و مجتمع‌ها باید بیش از این داشته باشیم و لازم است که در جهت گسترش چنین فعالیت‌هایی، تلاش کنیم.

 

لازم به ذکر است، سرای محله زیباشهر که عنوان «مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه» به خود گرفته است، شامل حسینیه، مرکز فرهنگی، مهد قرآنی، خانه بازی معارفی و باشگاه ورزش‌های رزمی می‌باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اهواز اهواز خواسته مقام معظم رهبری زمینه های مختلف فرهنگی تربیتی سرای محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان

حیدر آسیابی گفت: شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به جرائم حوزه میراث فرهنگی در دادسرا‌ها و محاکم استان اختصاص پیدا می‌کند.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان هم در این بازدید گفت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی استان از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در دادگستری استان هم آمادگی هرگونه همکاری در این راستا را داریم.

محمود اسپانلو از مسئولان این اداره خواست: مسئولیت‌ها و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه بافت‌ها و بنا‌های تاریخی را به دادستانی اعلام کنند تا از باب حقوق عامه پیگیری کنیم.

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان هم در این بازدید گفت: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات موردنیاز، همچنین تأثیر احیا آن بر توسعه و رونق گردشگری استان از مگا پروژه‌های مهم استان است.

خانه تاریخی شعرباف، مدرسه تاریخی تقوی، خانه تاریخی شیرنگی، سرای باقری‌ها (هتل بوتیک هفت پیکر)، خانه تاریخی شفیعی‌ها و خانه تاریخی رضاقلی‌نژاد (هتل بوتیک سرای خان)، امامزاده نور (ع)، خانه تاریخی میرشهیدی و باغ مزار استاد محمدرضا لطفی از جمله بنا‌هایی بود که مسئولان قضایی استان از آن دیدن کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند