Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی فتح میر محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: اقدامات مناسبی در راستای کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان شکل گرفته و بیش از ۵۰ تشکل مردم نهاد با استانداری انعقاد قرارداد داشته است.

میرمحمدی اظهار کرد: نگاه به تشکل‌ها در دولت تدبیر و امید مثبت بوده و طی شش سال اخیر، علیرغم همه مشکلات اعتباری، دولت نگاه خوب و ویژه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ یاریگران زندگی، عنوان کرد: این موضوع می‌تواند ظرفیت بزرگ و مهمی برای تحقق اهداف مقابله‌ای با آسیب‌های اجتماعی باشد.

میرمحمدی گفت: همچنین نمایشگاه دستاوردهای بهبود یافتگان در قالب همایش یاریگران زندگی برپا خواهد شد و امید داریم خروجی مناسبی بر اساس آن شکل بگیرد.

کد خبر 4855237

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج تشکل های مردم نهاد NGO انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اجلاسیه فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پروش با حضور فرمانده کل ارتش ومسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران شامل انواع سلا‌های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان در سالن آموزش و پرورش گچساران دایر است.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران