Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز گفت: تیراندازی به یکی از قوی‌ترین مردان ایران در نزاع خیابانی در کرج صحت ندارد.

با انتشار خبری در خصوص تیراندازی به رامین فرج‌نژاد از قوی‌ترین مردان ایران در یک نزاع خیابانی در کرج، موضوع را از رئیس هیئت پرورش اندام البرز جویا شدیم.

حمید حیدرخانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این حادثه گفت: تیراندازی به رامین فرج‌نژاد در یک نزاع خیابانی در کرج صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرخانی افزود: حادثه تیراندازی در شهریار رخ داده و اکنون این ورزشکار در بیمارستان بستری است و حال وی نیز خوب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قوی ترین مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش

به گزارش همشهری آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره لفظی با اعضای خانواده به سمت پدر و ۳ نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی و از صحنه جرم فرار کرده است.

آسیابانی گفت: بلافاصله ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد.

وی ادامه داد: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌ سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش مهمی در وقوع این حادثه داشته است.

کد خبر 846224 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • تصاویری از لحظه وقوع تیراندازی در آمریکا | جشن خیابانی، خونین شد + فیلم
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ نفر رادر منوجان مجروح کرد