Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حالا می‌شود گفت: جدایی مهدی قائدی از استقلال در پایان فصل قطعی است و مدیران باشگاه روی درآمدزایی حاصل از فروش این ستاره جوان حساب باز کرده اند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران استقلال نه تنها برای حفظ اسکلت تیم و ایجاد ثبات کاری انجام نداده اند که از حالا روی فروش مهدی قائدی و در آمد حاصل از آن حساب باز کرده اند!

برای شماره ۱۰ استقلال چند پیشنهاد خارجی از اروپا و باشگاه های حاشیه خلیج فارس رسیده است که باشگاه استقلال همه چیز را به آخر فصل و بررسی مبلغ پیشنهادی موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این درشرایطی است که در سال های اخیر فروش و از دست دادن ستاره هایی چون کاوه رضایی، پاتوسی، صیادمنش، مامه بابا تیام، مجید حسینی، امید نورافکن و امید ابراهیمی با انتقاد های تند هواداران و مربیان استقلال روبرو شده است. درست برخلاف باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس که در سال های اخیر تعداد کمی بازیکن از دست داده و تغییرات داشته است.  

البته خود قائدی هم تمایل دارد  تا زودتر ترانسفر شود و فوتبالش را در تیم های خارجی به ویژه اروپایی دنبال کند.  

منبع: همشهری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قائدی تیم فوتبال استقلال کاوه رضایی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه سهیل مهدی مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فرمول تعیین قهرمان لیگ برتر در صورت هم امتیاز شدن دو یا سه تیم در هفته پایانی را اعلام کرد.
مهدی گفت چنانچه دو یا سه تیم در پایان فصل امتیاز برابری داشته باشند  نتایج رودرروی این دو تیم در یک جدول جداگانه دیده خواهد شد و اگر نتایج بازی های رودررو برابر باشد سراغ فرمول قبلی که همان تفاضل گل بیشتر ، گل زده بالاتر و .. است می رویم.

ویدئو: 330096

سپس این مساله از سوی مجری برنامه فوتبال برتر اعلام شد که در صورت مساوی شدن امتیازهای استقلال و پرسپولیس دو تیم برتر لیگ تا اینجای فصل با توجه به نتایج بازی رودرروی آنها که یک – یک و صفر – صفر بوده شرایط چگونه است که مهدی اعلام کرد در بازی های رودررو چنانچه همه چیز برابر باشد مثل دیدارهای پلی آف بحث  گل زده در بازی خانگی و خارج از خانه لحاظ نخواهد شد و برای تعیین قهرمان سراغ همان فرمول قدیمی خواهیم رفت.

با این حساب آنچه قبل تر در مورد یک امتیاز بیشتر استقلال در صورت تساوی امتیاز این تیم با پرسپولیس در هفته پایانی مطرح می شد کان لم یکن تلقی می شود و تفاضل گل تعیین کننده قهرمان لیگ در صورت هم امتیاز شدن سرخابی ها در روز پایانی رقابت هاست.

در حال حاضر استقلال غیر از یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس یک گل زده بیشتر و یک گل خورده کمنتر از رقیبش هم دارد تا با 2 تفاضل گل بالاتر از تیم اوسمار  فعلا شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد