Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:23:11 GMT

شناسایی خریداران رای با بنزین رایگان!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۷۷۳

شناسایی خریداران رای با بنزین رایگان!

به گزارش تابناک، سید عیسی حسنی با بیان اینکه همان گونه که قبلاً گفته بودیم در راستای اجرای دستورات رئیس معزز قوه قضائیه و تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، اقدامات مان را در دستگاه قضایی برای تامین امنیت مردم در انتخابات تشدید می کنیم و تحمل نمی کنیم که فردی در مراسم استقبال و یا سایر برنامه‌ها اقدام به تیر اندازی و از بین بردن امنیت مردم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با تلاش دادستان‌ محترم مرکز استان و شهرستان‌ها و نیروی محترم انتظامی و البته کمک مردمی در شناسایی مجرمین، در همین راستا قریب به ۸ نفر از افرادی که در شهرستان های مختلف استان از جمله شهرستان دنا، بخش‌های کبکیان و دیشموک، اقدام به تیر اندازی در مراسم استقبال از کاندیداها کرده بودند ،شناسایی و ۳ نفر تاکنون بازداشت شده اند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۸ نفر از افرادی که در سطح استان در استقبال از نامزدهای انتخاباتی اقدام به تیراندازی کرده بودند شناسایی و در حال دستگیری هستند.

حسنی با بیان که خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آسایش عمومی است، تأکید کرد: از مردم درخواست می کنیم که در برقراری نظم و امنیت خادمان خود را در دستگاه های قضایی‌، امنیتی و انتظامی یاری کنند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده علاوه بر این که حداقل تا پایان انتخابات در بازداشت هستند، سلاح آن ها نیز طبق قانون ضبط می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تیراندازی در استقبال از نامزدهای انتخاباتی هشدار داد و تصریح کرد: تیراندازی با اسلحه ی مجاز هم جرم است بنابراین شایسته است کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به هواداران خود توصیه کنند در مراسم استقبال از آنان در شهرستان های مختلف، از هیجانی شدن پرهیز کرده و از سلاح استفاده نکنند.

شناسایی خریداران رای با بنزین رایگان

همچنین حسنی از شناسایی افرادی که در کهگیلویه برای خرید رأی، بنزین رایگان می دادند، خبر داد و گفت: با تلاش معاونت پیشگیری دادگستری و دادستان محترم شهرستان کهگیلویه عوامل وابسته به یکی از داوطلبان مجلس که مبادرت به تهیه حواله و دادن بنزین رایگان به برخی افراد در راستای خرید و فروش رأی کرده بودند تعقیب، شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده صورت گرفت.

وی اظهارکرد: در راستای مصوبات شورای تأمین و کمیته پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی استان، کلیه دادستان‌های محترم در حوزه های قضایی، فعال و به محض مشاهده یا ملاحظه هرگونه جرم یا وصول خبر یا گزارش مبادرت به برخورد قضایی می کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راستا امروز خبری از اعضای سامانه جامع اطلاعات مردمی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مبنی بر اعطای بنزین رایگان که اولین بار به این شکل در استان مشاهده می شد، توسط یکی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه قضایی کهگیلویه واصل که به دادستان محترم عمومی و انقلاب اطلاع داده شد.

حسنی افزود: در همین راستا، با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان موضوع کشف، مدارک جمع آوری و برای اقدام کنندگان به خرید و فروش، تشکیل پرونده کیفری شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه آنچه ویژگی این دوره از انتخابات را متمایز از سایر ادوار می نماید، اطلاع رسانی سریع و کمک مردمی در ‌ارائه مستندات به صورت مستقیم به سامانه های اطلاع رسانی دادگستری استان، از اقدامات مجرمانه افراد است، بیان کرد: البته دستگاه قضایی ضمن تقدیر و تشکر از امت حزب الله خود را مکلف به انجام تکلیف قانونی در برخورد با جرایم انتخاباتی می داند.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خرید و فروش رای بنزین رایگان تیراندازی تبلیغات انتخاباتی جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراسم استقبال بنزین رایگان دستگاه قضایی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های حقوقی برای ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان البرز خبر داد و افزود: برگزاری 2 همایش استانی با حضور 3110 نفر از مشاوران املاک استان و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز است.

نجف‌نیا در این نشست بر اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

البرز؛ استانی بدون پرونده جرایم مطبوعاتی در دادگستری

این مقام مسئول حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضایی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان و برای زندانیان تأکید کرد و افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

در این نشست پیرامون راهکارهای رفع موانع تولید، کارآفرینی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در مسیر حفظ و ایجاد اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری