Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جشنواره استانی جهادگران بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور مسؤولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین جشنواره استانی جهادگران بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور مسؤولین استانی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار و از جهادگران بسیج دانشجویی تجلیل شد.

سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: آنچه ملت‌ها را می‌سازد فرهنگ صحیح است و اگر فرهنگ‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در کشورمان درست و دقیق انجام شود، بازدهی مناسبی در جنبه‌های مختلف خواهیم داشت و در آینده نیز نیازی به اصلاح اقدامات انجام شده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک جریان بسیار قدرتمند را در بین تمام آزادی‌خواهان ایجاد کرده است.

بابازاده تصریح کرد: برای دفاع از کشور در برابر دشمنان باید در کلیه حوزه‌های نظامی پیشرفت می‌کردیم که با همت و تلاش جهادی‌وار متخصصان نظامی همچون شهید تهرانی مقدم طی دهه‌های گذشته، اکنون به این جایگاه مهم و ارزشمند در شرایط سخت تحریمی رسیده‌ایم.

اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این مراسم گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی حضور بسیار مؤثری داشته که باعث پویایی و نشاط در دانشگاه شده است که این نتیجه فعالیت خالصانه و با صدق دل بسیجیان دانشجو است.

وی افزود: ۵ طرح عمرانی در حاشیه شهرها توسط جهادگران دانشجویی انجام شده است و مناطقی که جهادگران استان فعالیت دارند به شدت محروم و نیازمند توجه مسؤولان است.

رسولی ادامه داد: فعالیت‌های جهادگران بسیج دانشجویی در مناطق محروم باید برای مسؤولین انعکاس داده شود تا مسؤولان از این فعالیت‌های جهادی و انقلابی درس خدمت و تلاش بیاموزند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تصریح کرد: دستورالعمل دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای دو سند اسلامی شدن دانشگاه و بیانیه گام دوم انقلاب است که با تلاش مضاعف باید به اجرای کامل این دو سند پرداخت.

وی بیان کرد: کشورمان در حوزه‌های فناوری، علمی و تکنولوژی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد که بنا بر اسناد تاریخی موجود در هیچ عصر و حکومتی به غیر از جمهوری اسلامی ایران این چنین به علم و فناوری توجه نشده است.

رسولی ادامه داد: دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی متفکران تاثیرگذار کشورمان را ترور می‌کردند و در سال‌های گذشته نیز دانشمندان هسته‌ای کشورمان را ترور کردند که این نشانگر ترس و واهمه دشمنان از پیشرفت توقف ناپذیر علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: از ثمرات رشد علمی جمهوری اسلامی ایران، ساخت موشک‌های سپاه پاسداران است که عامل امنیت کشورمان شده به گونه‌ای که دشمنان اکنون حتی جرأت تهدید نظامی ایران را ندارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل دانشگاه آزاد جهادگران سپاه حضرت عباس بسیج دانشجویی خبرگزاری فارس فارس اردبیل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل جمهوری اسلامی ایران اولین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی ایران اسلامی، صبح امروز (۲۷ فروردین ماه) از دیوارنگاره جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با این موضوع رونمایی شد.

 

این دیوارنگاره تصویری از باران موشک‌ها برفراز سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد و بخشی از تورات که به نابودی صهیونیست‌ها اشاره می‌کند را به زبان‌های فارسی و عبری نمایش می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • باید‌ها و نباید‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۳