Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:20:25 GMT

انصراف ۶ نامزد انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۹۰۹

انصراف ۶ نامزد انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

ناصر خوش خبر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد در سطح چهار حوزه انتخابیه استان انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار انصرافی‌ها از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه است تصریح کرد: تاکنون سه نفر در این حوزه انتخابیه انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با انصراف این افراد، آمار نامزدهای انتخاباتی استان اکنون به ۶۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد: روند سالم تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان مهلت تعیین شده (۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند) ادامه داشته باشد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد که مهلت تبلیغات برابر قانون یک هفته است و ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای پایان می‌یابد.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که در نهایت با اعلام اسامی نامزدها توسط شورای نگهبان، ۷۰ نفر شامل ۶۵ مرد و ۵ زن در این استان تایید صلاحیت شدند.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی دارد که چهار نماینده با رای مردم از این استان به مجلس یازدهم راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس تبلیغات خراسان جنوبی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهار حوزه انتخابیه نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود