Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@14:39:58 GMT

تلاش نظام سلطه برای محو نقش تربیتی زن

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۹۱۵

تلاش نظام سلطه برای محو نقش تربیتی زن

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای محو نقش تربیتی زنان،اظهار کرد: نطام‌سلطه به‌دنبال استفاده ابزاری از بانوان است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان امروز  دوشنبه، ۲۸ بهمن در دیدار با بانوان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که به‌مناسبت هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در  خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: رشد فرهنگی و علمی زنان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که نظام سلطه بیش‌‌از ۲۵۰ سال برای دین‌زدایی و اسلام زدایی برنامه‌ریزی کرد تا فرهنگ دینی مردم را دگرگون کند، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواست فرهنگ دینی را به گونه‌ای دگرگون کنند تا از بانوان به‌عنوان ابزار استفاده کنند این در حالی است که در نظام شاهنشاهی تحصیل برای بانوان با حفظ حجاب، حیا و عفت کار سختی بود.

شاهرخی با اشاره به این‌که رژیم شاهنشاهی به‌دنبال استفاده ابزاری از بانوان بود، تصریح کرد: نظام سلطه با برنامه‌ریزی مفصل ازجمله سینما، تئاتر، مقاله‌نویسی، پژوهش و علم، به‌دنبال از بین بردن نقش تربیتی زنان بود تا بنیان‌ خانواده را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مقام زن را تعالی بخشید و می‌طلبد روند رشد جایگاه زنان و راه‌های افزایش مقام زن بررسی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که در شرایط امروزی نیز کشورهای غرب از زنان به عنوان ابزار اقتصادی استفاده می‌کنند به طوری‌که از زنان برای تهیه فیلم مستهجن برای درآمد‌زایی استفاده می‌کنند، افزود: خداوند در قرآن همواره از مرد و زن در کنار هم یاد می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که هیئت‌های اندیشه‌ورز بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در زمینه‌های اقتصاد، اشتغال آسیب‌های اجتماعی، مسائل دینی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است این هیئت‌ها پشتوانه رشد و پیشرفت استان باشد طبیعتا در این هیئات برای بانوان نیز تدابیری اندیشیده خواهد شد و راه‌های رشد و ترقی بانوان بررسی می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که رویش‌های انقلاب در میان بانوان‌ نیز مشاهده می‌شود، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم موسسات فرهنگی ما با مدیریت بانوان در تهیه جهیزیه پیش‌قدم می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که امام راحل تمام‌ برنامه‌های استکبار جهانی را از بین برد و رهبر ما با صلابت راه امام را ادامه می‌دهد، گفت: بانویی که در جنگ‌ بوده، همسرش در جنگ‌بوده و رنج و دوری و شهادت فرزند را تحمل کرده با امروز جانبازی همسر را تحمل می‌کند قابل احترام است چراکه انقلاب اسلامی ایران با فداکاری و جانبازی شهدا و بصیرت بانوان به ثمر نشست.

جوانان رویش انقلاب هستند

همچنین، حجت‌الاسلام شاهرخی امروز، ۲۸ بهمن در همایش «روحانیون تراز انقلاب اسلامی» در مجموعه فرهنگی و ورزشی حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد، اظهارکرد: جوانان رویش انقلاب هستند و تربیت هشت میلیون جوان مؤمن، انقلابی و معنویت‌گرا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی فرصتی را برای روحانیون و حوزه‌های علمیه فراهم کرده که در طول تاریخ بی‌نظیر است، در گذشته مردم به صورت محدود در مواقعی از سال با روحانیون در ارتباط بودند اما امروز به برکت انقلاب ارتباط با علما بیشتر از گذشته شده است.

شاهرخی با بیان این‌که وقوع انقلاب در ۲۲ بهمن  ۵۷ فرصت مناسبی برای روحانیت ایجاد کرد، اضافه کرد: ساختارها به‌خوبی تعریف شده، باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و دچار روزمرگی نشویم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: برای رسیدن به اهداف باید با عزم و تلاش جهادی در مقابل مشکلات ایستادگی، سازوکار مناسب را با مسائل پیدا و به آن‌ها عمل کرد.

شاهرخی بیان کرد: انقلاب اسلامی فرصتی مناسب را ایجاد کرده که با تعامل و هم‎فکری در راستای برنامه‌های گام دوم انقلاب قدم برداریم و این برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بانوان فاطمه زهرا زن جوان شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان لرستان با اشاره انقلاب اسلامی نقش تربیتی زن برنامه ریزی نظام سلطه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزیزد، امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ما در برابر غزه مسئولیم و خدا نکند روزی برسد که برخی کشور‌های برخی افراد غیرمسلمان و افرادی که امیرالمومنین را قبول ندارند از ما شیعیان در حمایت از مظلومان پیشی بگیرند. 

حجت الاسلام شاکر گفت: رمضان ماه دعاست از خدا بخواهیم شر امریکا و اسرائیل، این غده‌های سرطانی، از جامعه مسلمین و از بشریت کوتاه شود. 

امام جمعه اردکان همچنین به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما هم جنبه تولی دارد و هم تبری، هم جنبه سلبی دارد و هم جنبه اثباتی، ملت ایران جنبه تبری خود را در روز بیست و دوم بهمن ماه به اثبات رساند و جنبه اثباتیش دوازدهم فروردین ماه بود که به جمهوری اسلامی رای داد. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت:نکته مهم امروز این است که دشمنان ما با هجمه رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای خود سعی در القای دوری مردم از جمهوری اسلامی دارد. 

حجت الاسلام شاکر افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از مطالبات حق مردم و اصناف مختلف، مردم را ضد نظام تعبیر کنند، در حالی که حقیقت این طور نیست.

دیگر خبرها

  • هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی
  • تلاش برای خودسازی در شب های قدر
  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم