Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران بر لزوم ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات مناسب در جهت سفرهای نوروزی در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد تقی زاده در پایان جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران با حضور اعضا برگزار شد و ستاد خدمات سفر شامل 11 کمیته در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل ، اسکان، بهداشت و درمان، امداد و نجات، اطلاع رسانی، امنیت و ارزیابی عملکرد است که در جلسه امروز تعدادی از کمیته‌ها گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ها جلسات خود را از امروز به صورت مداوم برگزار کنند و هماهنگی‌های لازم در جهت ارائه خدمات را انجام دهند و در جلسه بعدی گزارشی از اقدامات خود ارائه کنند.

تقی زاده ادامه داد: یکی از مهمترین مباحثی که در حوزه خدمات سفر استان تهران باید مدنظر قرار گیرد این است که این استان مبدا و مقصد سفر محسوب می‌شود لذا جابجایی و حمل و نقل مسافر از طریق زمینی ، هوایی و ریلی حائز اهمیت است و دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند سرویس مناسبی ارائه کنند و نظارت بر نرخ کرایه‌ها را به صورت مدام در دستور کار داشته باشند برای نوروز امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کرایه‌ها نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استانداری استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع نظارت‌ها توسط سازمان صمت و تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: کمیته تنظیم بازار موضوع نظارت بر قیمت کالا و خدمات ارائه شده را از طریق سازمان صمت و تعزیرات حکومتی انجام می‌دهد تا هیچ گونه نارضایتی توسط شهروندان ایجاد نشود. همچنین در مورد خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که شیفت ویژه دارند خدمات خود را اعلام می‌کنند تا در این حوزه نیز مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: خدمات بین راهی استان تهران نیز از طریق استقرار پایگاه‌های سیار در ایام عید برای مسافران انجام خواهد شد. شهرداری تهران نیز در حوزه تهرانگردی برنامه‌های ویژه نوروزی ارائه خواهد کرد.

تقی زاده ادامه داد: هفت مکان برای اسکان موقت در شهر تهران پیش بینی شده که با توجه به پیش بینی افزایش سفرها تعداد این مکان‌ها افزایش پیدا می‌کند و فرمانداران در شهرستان‌ها ستاد خدمات سفر نوروزی را تشکیل خواهد داد و طرح‌های استقبال از بهار عملیاتی خواهد شد. دهیاری ها نیز از طریق بهره گیری از ظرفیت‌های بوم گردی آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات را فراهم می‌کند.

تقی زاده با تاکید بر این که براساس پیش بینی‌ها امسال 10 تا 20 درصد در استان تهران شاهد افزایش سفر نسبت به سال گذشته خواهیم بود، افزود: علاوه بر نقش تهران به عنوان تمرکز امکانات ملی وجود فرودگاه‌های بین المللی نیز این استان را به عنوان مبدا سفر شهروندان تعیین می‌کند لذا باید خدمات شایسته‌ای در این حوزه ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوروز استانداري تهران خدمات سفر استان تهران برای ارائه خدمات ستاد خدمات سفر استان تهران پیش بینی تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با کمبود‌های زیرساختی، نیروی انسانی و منابع مالی روبه‌رو است، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانیم این مسائل را حل کنیم تا این فاصله و خلا در حوزه زیرساخت جبران شود.

وی افزود: نگاه دولت در این عرصه حمایتی بوده و اقدامات مختلفی نیز در این راستا انجام شده است، برای مثال ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرک مینودر نیز با مشکلاتی روبه‌رو بود که با نگاه حمایتی مشکلات آن پیگیری و حل شد، در خصوص مشکلات زیرساختی و منابع موجود نیز باید با همین رویکرد عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات در حوزه زیرساختی و منابع، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌توانند بر ماموریت اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند گفت: ماموریت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود.

به گفته این مسئول، تهدیدات حوزه اعتیاد همواره در حال به‌روزرسانی است و با گذر زمان در همه عرصه‌های توزیع، تولید، مصرف و مخاطب شاهد موارد جدید هستیم که همه دستگاه‌های متولی نیز باید برای مقابله و پیشگیری از آنها به‌روز شوند تا بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: چرخه مواد مخدر منظومه‌ای است و اگر جایی با مشکل روبرو شود، کل کار زیر سوال می‌رود، با اینحال هم کنون در این حوزه پنج کمیته شورای مقابله با مواد مخدر شکل گرفته که همه چرخه‌ها باید مانند دستگاه و ماشین منظم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و اجتماعی در استان قزوین وجود دارد و باید از این فرصت برای استفاده از ریشه کن شدن اعتیاد و مواد مخدر بهره برد.

کاظمی به تغییر مصرف مواد مخدر و تغییر سن اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و آموزشی را باید جدی‌تر پیگیری کرد و از منابع شهرداری‌ها و ظرفیت صدا و سیما می‌توان در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کرد تا با تولید محتوای فاخر شاهد تحول در حوزه پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی