Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ترکمن و گمیشان از کشف لاشه ۲۵۸ پرنده وحشی در محدوده سواحل بندرترکمن خبرداد.

علی بیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز لاشه ۲۵۸ پرنده وحشی شامل ۲۴۷ چنگر، ۶ باکلان و ۵ کشیم، در حدفاصل اسکله بندرترکمن تا محل شنا جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه لاشه پرندگان از عصر دیروز در ساحل مشاهده شده است، بیان کرد: در حال حاضر مورد تلفات جدیدی در این منطقه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ترکمن و گمیشان خاطرنشان کرد: نمونه‌برداری‌ها از این پرندگان برای کشف علت مرگ آن‌ها توسط کارشناسان دامپزشکی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان