Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شیوع ویروس کرونا فدراسیون جهانی شنا پیشنهاد داد، قهرمانان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در دو بخش مردان و زنان سهمیه المپیک توکیو را بگیرند. این تصمیم برخلاف قوانین فینا برای رقابت‌های انتخابی المپیک بود و به همین دلیل فدراسیون ایران به این موضوع واکنش نشان داد و طی نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نفوذ قزاقستان این کشور در تلاش است تا بدون برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و حتی تک مسابقه انتخابی سهمیه المپیک بگیرد که حالا کمیته ملی المپیک ایران هم نسبت به این مساله معترض شده است. کمیته ملی المپیک رایزنی‌های را با IOC آغاز کرده تا حق واترپلو ایران گرفته نشود.

کمیته ملی المپیک در نامه‌نگاری خود تاکید داشته که تصمیم فدراسیون جهانی برخلاف اساس‌نامه خود است و حالا باید دید پس از این موضوع تصمیم نهایی فینا چه خواهد بود.

برچسب‌ها فدراسیون شنا شیرجه واترپلو واترپلو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شنا شیرجه واترپلو واترپلو فدراسیون شنا شیرجه واترپلو واترپلو کمیته ملی المپیک فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!

محمدرضا گرایی ستاره کشتی ایران به طور موقت از اردوی تیم ملی خداحافظی کرد

طرفداری | محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی ایران در المپیک پاریس، در حین تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و اردو را ترک کرد.

شاگردان حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از حضوری مقتدرانه در دو تورنمنت بین‌المللی نیکولای پتروف بلغارستان و وهبی‌امره ترکیه، سال جدید را با اردویی پرفشار در شهرستان نور آغاز کردند. هدف این اردو آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بود. اما در روزهای ابتدایی این اردو، خبری ناخوشایند از مصدومیت محمدرضا گرایی، مدعی وزن 67 کیلوگرم تیم ملی، منتشر شد. گرایی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و برای پیگیری درمان و معاینات پزشکی، اردو را ترک کرد و به تهران بازگشت.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی، در خصوص وضعیت زانوی گرایی گفت:

پزشک و فیزیوتراپ پای گرایی را معاینه کردند و خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد. او باید تحت فیزیوتراپی قرار بگیرد تا به طور کامل از مصدومیت ریکاوری شود.

با توجه به مصدومیت گرایی، سعید اسماعیلی به عنوان نماینده ایران در وزن 67 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد