Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نیروی انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین مؤلفه توسعه با توجه به جایگاه و اهداف نظام تعلیم‌وتربیت از اهمیت بسزایی برخوردار است. در راستای توانمندسازی و ساماندهی بهینه منابع انسانی، وزیر آموزش‌وپرورش وظایف ستاد ساماندهی منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش را ابلاغ کرد.

در بخشی از شرح وظایف این ستاد آمده است:

سیاستگذاری در خصوص ساماندهی منابع انسانی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹
تصویب شاخص‌های توسعه منابع انسانی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹
سیاستگذاری در خصوص نحوه جذب و تأمین منابع انسانی موردنیاز
سیاستگذاری در خصوص ارتقا، توانمندسازی، تأمین و نگهداشت منابع انسانی
تدوین و تصویب برنامه جامع منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش
نظارت بر اجرای دقیق سیاست‌های مصوب ستاد ساماندهی منابع انسانی در ادارات کل استان‌ها

اعضای ستاد ساماندهی منابع انسانی عبارتند از: علی الهیار، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع به‌عنوان رئیس ستاد ساماندهی منابع انسانی، یارمحمد حسین بُر، مدیرکل امور اداری و تشکیلات به‌عنوان دبیر ستاد، علی باقرزاده، رئیس مرکز امور هماهنگی حوزه وزارتی، فریبرز حمیدی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی، علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه، مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی و سید جواد حسینی، رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، از اعضای این ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4855348

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی آتش نشانی قوه قضائیه منابع انسانی وزارت آموزش وپرورش سیاستگذاری در خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم