Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:02:21 GMT

شفافیت مالی از سوی ۱۷ کاندیدا در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۰۶۶

شفافیت مالی از سوی ۱۷ کاندیدا در بروجرد

رحیمی، گفت: از بین ۳۶ نفری که کاندیدا یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند، ۱۷ نفر اقدام به شفافیت مالی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«عبدالرحیم رحیمی» امروز(28بهمن) در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون  ۳۶ نفر در بروجرد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بروجرد با بیان اینکه یک کاندید دو ستاد انتخاباتی برای خواهران و برادران در اختیار دارند، عنوان داشت: تبلیغات کاندیداها در مکان های غیر مجاز مورد برخورد قرار می گیرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: از تعداد ۳۶ نامزد انتخاباتی در حوزه بروجرد تنها ۱۰ نامزد در صحنه تبلیغات ستاد دارند و مابقی حضور ندارند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ بنر غیر مجاز تبلیغاتی که در مکان‌های غیر مجاز نصب شده بودند، در سطح شهرستان بروجرد جمع آوری شده است.

 

رحیمی بیان داشت: از تعداد ۳۶ کاندید در بروجرد تاکنون ۱۷ نامزد اقدام به باز کردن حساب شفافیت مالی تبلیغات کرده اند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: شفاف سازی کاندیدا انتخابات شفافیت مالی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین،عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اعلام این مطلب، گفت: همراستا با سیاست‌های حکمرانی در زمینه حفظ و نگهداشت سرمایه‌های ملی و لزوم مقابله با پدیده خروج ارز و سرمایه از کشور از طریق تبادلات مالی غیررسمی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی فرایندهای نظارتی خود را بر فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و مؤسسات داخلی در عرصه خارج از کشور، تشدید و تقویت می‌کند.

محمدیان با اشاره به اینکه اغلب کالا، محصولات و خدمات داخلی برای عرضه و مصرف در کشور، نیازمند معرفی و تبلیغ از طریق رسانه‌ها و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور نیستند، اظهار داشت: بر اساس ماده 3 آیین‌نامه تاسیس و نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و سایر قوانین و مقررات، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی باید از مسیرهای قانونی و نظارت پذیر انجام شود و فعالان تبلیغاتی نیز بر اساس موازین قانونی برای فعالیت در این زمینه، موظف‌اند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی اخذ کنند.

وی افزود: ارائه تبلیغات به رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای خارج از کشور به دلیل اینکه موجب خروج ارز از کشور شده و حتی به تامین مالی انسان رسانه‌های غیر همسو و گاه حتی معارض با منافع ملی منجر می‌شود. امری مغایر مصالح ملی است و در تمام کشورها در این رابطه حساسیت ویژه‌ای وجود دارد.

محمدیان با اشاره به برخی از چهره‌های معروف رسانه‌ای خارج نشین اظهار داشت: متاسفانه هر چند برخی از چهره‌های معروف فضای مجازی در بزنگاه‌های سیاسی و امنیتی علیه منافع ملی اقدام کرده و می‌کنند باز هم شاهدیم که برخی از شرکت‌ها و موسسات از طریق ارائه آگهی به این دست افراد به تامین مالی آن‌ها و به تبع آن خروج ارز از کشور مبادرت می‌کنند که طبیعتاً اقدام ان‌ها از نگاه قانون پنهان نمانده و اقدامات مقتضی قانونی در رابطه با تخلفات آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ادامه گفت: این شرایط و رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی در برخی مراودات و فعالیت‌های تبلیغاتی مؤسسات، شرکت‌ها و صاحبان کالا و خدمات داخلی رعایت نشده است که با توجه به اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت، وارد عرصه مقابله با این جریان غیرقانونی شده‌ایم و با شدت و جدیت با متخلفانی که موجب انتقال مرجعیت تبلیغات داخلی به رسانه‌های و بسترهای خارج از کشور شوند، مقابله خواهیم کرد.

محمدیان در پایان از تمامی صاحبان کسب و کار در کشور خواست برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود از طریق مؤسسات تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند و از هرگونه مراودات مالی با کنشگران و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور خصوصاً افراد غیر همسو با منافع ملی پرهیز نمایند.

دیگر خبرها

  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا