Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:15:08 GMT

جدیدترین قیمت سکه،‌ طلا و ارز در بازار

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۰۷۴

جدیدترین قیمت سکه،‌ طلا و ارز در بازار

در حالی که قیمت انواع سکه امروز افزایش قیمت را تجربه کرد، قیمت دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گزارش ایسنا، در بازار طلا امروز (دوشنبه)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت، پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در این میان هر قطعه نیم سکه ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. اما ربع سکه روند معکوس را طی کرده و با افزایش ۱۰ هزار تومانی قیمت، یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در زمان انتشار این گزارش و طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه یک گرمی همچون دیروز ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ۵۳۶ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

آخرین نرخ هر اونس طلا در بازار جهانی هم ۱۵۸۱.۵۲ دلار ثبت شده است.

تازه‌ترین نرخ دلار و یورو

بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۴۷۴ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۸۸ تومان می‌خرند. همچنین قیمت ارز مسافرتی در شعب بانک‌های عامل با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و با ارزش ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان می‌فروشند. این صرافی‌ها همچنین برای خرید هر یورو ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و برای فروش آن ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت تعیین کرده‌اند. به این ترتیب قیمت ارز مسافرتی در شعب بانکی کماکان از قیمت یورو در بازار آزاد بالاتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت سکه طلا و ارز در روز دوشنبه هزار تومان افزایش قیمت افزایش قیمت را تجربه قطعه سکه بانک مرکزی ۱۳ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 976 تومان معامله می‌شود.

101 میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 736 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 628 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 952 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 157 تومان است.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه 4  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 896  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 976

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 736

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 628

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 952

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 157

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد