Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:10:21 GMT

تشکیل 2000 پرونده خسارت بارش سنگین برف در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۰۷۵

تشکیل 2000 پرونده خسارت بارش سنگین برف در گیلان

پول نیوز - درپی بارش سنگین برف در استان گیلان، به دستور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، اداره کل بیمه ایران استان گیلان خدمت رسانی ویژه به بیمه گذاران آسیب دیده از برف را با فوریت آغاز کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بارش شدید برف که از شامگاه بیستم بهمن در استان گیلان آغاز شد و چندروزی ادامه داشت، خسارت های سنگینی به برخی مردم گیلان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس از ساعات اولیه چهارشنبه بیست و سوم بهمن همزمان با بازگشایی معابر اصلی، زیاندیدگان با مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت اداره کل بیمه ایران استان گیلان و شعب لاهیجان، رودسر، صومعه سرا، بندرانزلی، تالش و آستارا نسبت به اعلام خسارت و تشکیل پرونده اقدام کردند که با دستور فلکیان،مدیرکل بیمه ایران استان گیلان، از همان ساعات اولیه، کارشناسان خسارت استان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

با توجه به حجم بالای مراجعات و تشکیل بیش از 2000 پرونده در چهار روز اول، تمامی واحدهای استان گیلان برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر و با کیفیت مطلوب، بسیج شده اند.

پیش بینی میشود با توجه به گستردگی مناطق زیر پوشش برف و بازگشایی سایر راه های مواصلاتی روستایی در استان، تعداد پرونده های خسارت برف به بیش از 5000 پرونده افزایش یابد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران پول نیوز بیمه نامه بیمه زلزله بیمه آتش سوزی بیمه ایران استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه