Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی رادفر متخصص ارولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره «بیماری واریکوسل در مردان»، اظهار داشت: واریکوسل اتساع ورید‌های تخلیه کننده بیضه را گویند؛ به زبان ساده واریکوسل مانند واریس که در عروق پا ایجاد می‌شود، است؛ البته عوامل ایجاد کننده این دو متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلی که واریکوسل ممکن است در مردان ایجاد کند ناباروری است، ادامه داد:اگر مردان معاینه شوند واریکوسل در ۱۰ تا ۲۰ درصد آن‌ها وجود دارد، اما در تعداد بسیار کمی از مردان مشکل ساز بوده و نیاز به درمان پیدا می‌کنند.

این متخصص ارولوژی خاطرنشان کرد: از کل افرادی که دچار واریکوسل هستند، ۱۰ تا ۱۵ درصد شان ممکن است دچار ناباروری ناشی از واریکوسل شوند.

رادفر اضافه کرد: در چنین مواردی که منجر به ناباروری می‌شود، احتیاج به جراحی دارد تا واریکوسل از این طریق درمان شود.

وی افزود: در اکثریت موارد واریکوسل مشکلی پیدا نمی‌کند و نیاز به جراحی ندارد و اکثر مردانی که دچار واریکوسل هستند، باروری طبیعی خواهند داشت.

منبع: فارس
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت واریکوسل ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: صهیونیست‌ها بدانند در صورت خطای مجدد، در کمتر از چند ثانیه پاسخ سهمگینتری دریافت خواهند کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در اظهاراتی درباره عملیات وعده صادق گفت: خطای راهبردی که صهیونیست‌ها در جنایت دمشق مرتکب شدند این بود که مشروعیت برای آزمون جدی توانمندی نظامی و دفاعی ایران را فراهم کردند. 

 وی توضبح داد: یعنی اگر آن‌ها این کار را نمی‌کردند این شرایط فراهم نمی‌شد و اگر عقلانیتی در این رژیم باشد، نباید با خطای دیگری تکرار کنند. چون با تکرار خطای دیگر این انتظار را باید داشته باشند که ضربه‌ای سخت‌تر و سریع‌تر دریافت خواهند کرد.

 معاون وزیر خارجه اضافه کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت. پاسخی که دریافت می‌کنند، مقیاس و سنجش آن، روز و یا ساعت نخواهد بود بلکه ثانیه خواهد بود.

 این دیپلمات ارشد ایرانی در گفتگو با برنامه گفت‌گوی ویژه خبری گفت: این اقتداری است که ایران الان به آن رسیده است. ایران وقتی که تصمیم گرفت برای صیانت از منافع ملی و امنیت ملی خود صهیونیست‌ها را ادب کند، برنامه برای شیطنت‌های بعدی آن‌ها هم داشت.

وی گفت: لذا فضاسازی مبنی بر اینکه ممکن است شیطنت آن‌ها در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کند، باید بدانند که وقتی در قبال سفارت ایران در دمشق که در حکم خاک ایران است، چنین خطایی را مرتکب می‌شوند، یک پاسخ دندان شکن دریافت می‌کنند.

 باقری تصریح کرد: اگر بخواهند به سرزمین ایران چشم بد داشته باشند قاعدتا، پاسخ بسیار سهمگین‌تری را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • نوشابه های بدون قند رژیمی سرطان زا هستند؟/ شیرین کننده هایی که سبب ناباروری می شوند
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند
  • رژیم صهیونیستی و همپیمانانش بدانند دیگر نمی‌توانند از عواقب جنایات خود فرار کنند
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید
  • عملیات وعده‌ صادق مقدمه پایان دادن به رژیم صهیونیستی است
  • باقری: صهیونیست‌ها بدانند در صورت خطای مجدد، در کمتر از چند ثانیه پاسخ سهمگینتری دریافت خواهند کرد