Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت آمریکایی جنرال موتورز در چارچوب راهبرد خروج از بازارهای با سود ناکافی تصمیم دارد از استرالیا ، نیوزیلند و تایلند خارج شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از آسوشیتدپرس ، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد عملیات طراحی و مهندسی و همچنین فروش برند تاریخی "هولدن" را در استرالیا و نیوزیلند در سال 2021 کاهش دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنرال موتورز همچنین قصد دارد کارخانه "رایونگ" خود را در تایلند به شرکت "گریت‌وال موتورز" چین بفروشد و همچنین برند شورولت را تا پایان سال جاری از تایلند خارج سازد.

"کارن اندروز" وزیر صنایع استرالیا در واکنش به این موضوع گفته که این تصمیم را بسیار ناامید کننده دانست و ابراز تاسف کرد که حدود 500 نفر شغل خود را از دست خواهند داد. وی همچنین از این مساله ابراز ناخشنودی کرد که این شرکت پس از اتخاذ تصمیم نهایی دولت استرالیا را آگاه کرده است.

برخی مقامات اتحادیه‌های کارگری و تولیدی استرالیا نیز از این تصمیم شرکت جنرال موتورز ابراز ناخرسندی کردند. جنرال موتورز 828 پرسنل (کارگر و کارمند) در استرالیا و نیوزیلند و یک هزار و 500 پرسنل در تایلند دارد.

این درحالی است که فروش کارخانه جنرال موتورز در رایونگ تایلند در جنوب بانگوک ممکن است برای کارگران در آنجا خبر خوبی باشد. شرکت چینی گریت‌وال موتورز که سازنده خودروهای اسپورت (SUV) و خودروهای پیکاپ است اعلام کرد که قصد این کارخانه را دارد اعلام کرده که می‌خواهد فعالیت‌های خود را در جنوب شرقی آسیا توسعه دهد و از این کارخانه در تایلند به عنوان پایه توسعه کار استفاده خواهد کرد.

جنرال موتورز در یک سال گذشته با مشکلات و دشواری در آسیا رو به رو بوده است. عملیات بین‌المللی این شرکت که شامل  کشور چین می‌شود سال گذشته 200 میلیون دلار زیان دید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جنرال موتورز جنرال موتورز تایلند خارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا