Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@17:21:24 GMT

شکست سنگین شهرخودرو برابر پاختاکور ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۱۴۶

شکست سنگین شهرخودرو برابر پاختاکور ازبکستان

رویداد۲۴ از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۴:۳۰ میهمان پاختاکور ازبکستان بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی مجتبی سرآسیابی تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد؛ سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح‌الله سیف‌اللهی (از دقیقه ۶۴ امین قاسمی نژاد)، میلاد سرلک، حسن جعفری (از دقیقه ۶۶ محمد آقاجانپور)، سعید صادقی و حسین مرادمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ابتدا ایگور سرگیف در دقایق ۵۶ و ۵۹ برای تیم میزبان گلزنی کرد و سپس سرزود آساموف در دقیقه ۸۷ سومین گل تیمش را زد.

با این نتیجه شهرخودرو بدون امتیاز در انتهای جدول گروه دوم مسابقات باقی ماند و پاختاکور ۶ امتیازی شد تا موقتا به صدر جدول این گروه صعود کند.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rEl خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند