Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:18:17 GMT

گل‌محمدی: بازی با الشارجه مثل یک فینال است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۱۵۹

گل‌محمدی: بازی با الشارجه مثل یک فینال است

 

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشارجه امارات از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مهمان نوازی باشگاه الشارجه امارات. می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و دیدار فردا برای‌شان اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روز‌های سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روز‌های سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: بازی فردا برای ما مثل یک فینال می‌ماند. هیچ تیمی نمی‌خواهد ببازد. هر چند می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. از کیفیت بازیکنان حریف اطلاع داریم. فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد و هواداران لذت می‌برند. امیدوارم در نهایت تیم ما بتواند سه امتیاز بازی فردا را کسب کند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر در ترکیب تیم تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آنها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت، چون کمکی نمی‌کند. تغییراتی در ترکیب داریم، اما به صورت متعادل. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنانمان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف گفت: همانطور که گفتم بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و انرژی زیادی از بازیکنان ما بگیرد. در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و شانس خوبی برای برد داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پایان خاطرنشان کرد: بخاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آنها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یحیی گل محمدی پرسپولیس الشارجه جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم

سرمربی هلندی شیاطین سرخ پذیرفته است که حتی کسب یک جام، عملکرد ضعیف او و تیمش در طول فصل را جبران نخواهد کرد.

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد می‌تواند با شکست دادن منچسترسیتی، قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

طرفداری | به گزارش ITV، تیم تن هاخ پس از برد ۴-۲ در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی، حالا در یک قدمی قهرمانی در جام حذفی قرار گرفته است. تن هاخ پس از یک عملکرد دلسرد کننده از سوی تیمش در عصر روز یکشنبه، به خبرنگاران گفت:

بازی خارق العاده‌ای بود؛ همچنین عجیب و غریب. ما برای مدت زیادی، کنترل کامل کار را در دست داشتیم و سپس آن را در بخش انتهایی مسابقه از دست دادیم. باید بابت عملکرد کاونتری طی ۱۵ دقیقه پایانی (وقت‌های قانونی) به آن‌ها تبریک گفت. ما با استقامتی که داشتیم، در ضربات پنالتی برنده شدیم.

باید پیشرفت کنیم. ما خیلی در این رابطه صحبت می‌کنیم. در ابتدا باید از حریف جلو افتاد اما سپس باید کار را تمام کرد. در این لحظات است که دچار اشتباه می‌شویم و مسئولیت‌مان را درست انجام نمی‌دهیم. نمی‌توان گفت این گروه از نفرات ذهنیت درستی ندارند چون امروز با شخصیت ظاهر شدند ولی در بخش انتهایی مسابقه، شاهد یک نوع بی نظمی بودیم. ما باید توپ را نگه داریم، پاسکاری انجام بدهیم، برای گلزنی تلاش کنیم و همچنین در دفاع کردن قوی باشیم. همه چیز به ارتباط بازیکنان بر می‌گردد و ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم. 

ضربات پنالتی؟ همه چیز به ذهنیت نفرات بر می‌گشت. ما طرح و برنامه‌ای داشتیم که نسبت به آن کاملا مطمئن بودیم، بنابراین به آن‌ها گفتم که طبق همان پیش بروند. مطمئن بودم که در پنالتی‌ها برنده خواهیم شد. معمولا کاسمیرو پنالتی‌هایش را گل می‌کند. ما این ضربات را به خوبی تمرین می‌کنیم. 

احساسات دوگانه است. ما می‌توانیم بابت این دستاورد یعنی راهیابی به فینال خیلی خوشحال باشیم. حتی منچستریونایتد بزرگ همه سه‌بار به این مهم رسید و حالا ما ظرف دو سال، دو بار این کار را انجام داده‌ایم. البته باید در آن بازی آخر پیروز شویم. وقتی صد درصد خودمان باشیم، آنگاه از پس این کار بر می‌آییم. 

من خواستار فتح این جام هستم. مطمئن هستم که شانس خوبی برای پیروزی در این فینال داریم؛ هر چند که قرار است با بهترین تیم دنیا رو به رو شویم. با این وجود، شانس داریم. ما این را در این فصل نشان داده‌ایم. این فصل فرازهای متعددی داشت ولی همچنین نشیب‌های زیادی هم دیدیم. قهرمانی در جام حذفی، از این فصل یک فصل موفقیت‌آمیز نمی‌سازد. ما خواستار فتح جام‌های بیشتری هستیم. این که طی این دو سال به فینال‌ها رسیده‌ایم خبر خوبی است ولی ما در این فصل موانع زیادی داشتیم. مصدومان زیادی داشتیم که امیدوار هستیم برای فینال برگردند. اگر با ترکیبی که به پیروزی باور داشته باشد وارد زمین شویم، آنگاه شانس کسب جام را خواهیم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است