Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت دانبال اسماعیلی‌فر جدی نبوده و ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن تیمش را مقابل استقلال همراهی خواهد کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر جدی نبوده و ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی مقابل استقلال حاضر خواهد بود اما هادی محمدی، مدافع بلندقامت سبزپوشان که در تمرینات از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است، در بازی یکشنبه هفته آینده غایب بوده و قادر به همراهی تیمش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان خبر فوق را تأیید کرد و گفت: دانیال شرایط خوبی دارد و به بازی با استقلال می‌رسد.

وی افزود: اسماعیلی‌فر شنبه گذشته در تمرینات دچار مصدومیت جزئی شد که کادر پزشکی 2 روز به او استراحت داد و خدا را شکر مصدومیت این بازیکن برطرف شده و از امروز در تمرینات حاضر شد و برای بازی با استقلال مشکلی ندارد.

ناراحتی بازیکنان ذوب‌آهن از بدقولی باشگاهشرایط سنی؛ معضل مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در انتخاباتپزشک ذوب‌آهن: وضعیت اسماعیلی‌فر فردا مشخص می‌شود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مصدومیت هادی محمدی، خاطرنشان کرد: هادی محمدی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و همسترینگ این بازیکن کشیدگی پیدا کرده است و به طور قطع به بازی با استقلال نمی‌رسد. روند بهبود محمدی حدود 3 هفته طول می‌کشد و در این مدت این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس روز یکشنبه 4 اسفندماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی‌پوشان تهرانی در آن دیدار قائدی و دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

انتهای پیام/170

R41346/P4001/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی با استقلال تیم فوتبال ذوب آهن اسماعیلی فر هادی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ خبر‌هایی از فوتبال و فوتسال را در بسته خبر‌های ورزشی بخوانید.

امروز مصاف شمس آذر و استقلال تهران
در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.
تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان دوم و هفتم لیگ قرار دارند.
سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.
در نیم فصل اول دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال به میزبانی قزوین با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال امید شمس آذر هم فردا به میدان می‌رود
در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، امید شمس‌آذر قزوین در خانه میزبان ملوان بندرانزلی است.
این بازی شنبه یکم اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه پانزده خرداد تاکستان برگزار می‌شود

برد مقاومت قزوین در لیگ دو فوتسال
در پایان بازی هفته اول پلی آف لیگ دو فوتسال، مقاومت قزوین در خانه با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ اکسین یزد را از پیش رو برداشت.
سالن شهید بابایی قزوین میزبان این بازی بود

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • چند خبر ورزشی
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال