Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از آمادگی یادمان‌‌های مناطق دریایی جنوب کشور برای استقبال از زائران اردوی راهیان نور خبر داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در هجدهمین جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه کارهای مفید و ارزنده‌ای در اردوهای راهیان نور شکل گرفته است، اظهار داشت: همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور هستیم و یکی از مبانی جملات حضرت آقا که فرموده‌اند «راهیان نور فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است»، اینگونه می‌باشد که راهیان نور همه ظرفیت‌ها را متناسب با نیازهای روانی، نشاط و هیجان جامعه را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقویت بیش از پیش اردوهای راهیان نور جزو اولویت‌های بسیج محسوب می‌شود، اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم، باید کنشی عمل کند نه واکنشی، به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بسیج در سال 99 تقویت پایگاه‌های بسیج سراسر کشور است و این موضوع می‌تواند به تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی در محله‌ها کمک کند.

وی با اشاره به اینکه زائران راهیان نور، دانشجویان دانشگاه دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: تقویت پایگاه‌های بسیج سراسر کشور می‌تواند به توسعه گردشگری اسلامی در کشور کمک کند و اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورزی در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و می‌تواند قابلیت‌های جدیدی برای اردوهای راهیان نور متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد.

شهیدی که شغل خود را برای زندگی امام‌زمانی(عج) رها کرددر عملیات محرم چه گذشت؟ + عکس

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، با بیان اینکه راهیان نور همه ساله با حضور اقشار مختلف جامعه و در طول سال برگزار می‌شود و همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی در برگزاری این اردوها هستیم، اظهار داشت: اردوی راهیان نور در مناطق دریایی شامل بوشهر و آبادان و… جهت بازدید دانش آموزان و جوانان از پیشرفت و آبادانی مناطق نفت‌خیز به همت بسیجیان و نیروهای متخصص ایران اسلامی به راهیان نور افزوده‌ شده و مورد استقبال نیز قرارگرفته است.

وی ادامه داد: حضور زائران بین المللی راهیان نور با نگاه جبهه مقاومت برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری اردوهایی از این دست باشیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جشنواره ملی "ره‌ آورد سرزمین نور" همه ساله با هدف ثبت آثار ادبی و هنری زائران راهیان نور با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور برگزار می‌شود، تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و در این راه می‌توان از ابزارهایی مختلف و زبان‌هایی گویا مانند هنر استفاده کرد و امسال در دهه سوم اسفندماه، شاهد برگزاری اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

R1557/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مناطق عملیاتی دفاع مقدس ستاد مرکزی راهیان نور راهیان نور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق عملیاتی دفاع مقدس ستاد مرکزی راهیان نور راهیان نور مناطق عملیاتی دفاع مقدس ستاد مرکزی راهیان نور راهیان نور راهیان نور سپاه و بسیج اردوهای راهیان نور زائران راهیان نور مرکزی راهیان نور مناطق دریایی سازمان بسیج سراسر کشور دفاع مقدس همه ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران