Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@22:50:08 GMT

دجال همان آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۲۹۲

آیت الله نوری همدانی گفت: به نظر من، دجال همان آمریکا است و این کلمه وصفی برای کسانی است که با کینه وارد میدان می‌شوند و روایات زیادی در این خصوص است؛ بنابراین، باید دجال را بشناسیم و بشناسانیم و دفتر تبلیغات اسلامی که زبان حوزه است باید در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد. ناطقان: آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دست اندرکاران همایش ملی «مقاومت اسلامی از منظر قرآن کریم» ضمن قدردانی از فعالیت‌های این دفتر در راستای برگزاری این همایش اظهار کرد: استقامت بحثی بسیار وسیع است و در قرآن، روایات و تاریخ اهل بیت (ع) و علما درخصوص استقامت بحث‌هایی مطرح شده است و نمونه‌های فراوانی از مقاومت و استقامت را می‌توان در آنها پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقاومت علما در سه جبهه

وی گفت: علما در سه جبهه مقاومت کردند، یکی در عرصه تحصیل علم بود که استقامت کردند که اگر مقاومت نمی‌کردند، نمی‌توانستند در صدر قرار بگیرند و همیشه پیش قدم بودند و وارد میدانی شدند که از هر طرف موج‌هایی می‌آمد، لذا پرداختن به این مسأله، کار بسیار مهمی است.

این مرجع تقلید مقابله با دشمنان را از ویژگی‌های علما برشمرد و تصریح کرد: جبهه دیگری که علما در آن مقاومت کردند، استقامت در برابر دشمن بود و در برابر دشمنان اسلام شهید شدند. ارشاد مردم، جبهه دیگری بود که علما در آن وارد شدند و در این راه مقاومت کردند.

امثال شهید سلیمانی در ممکلت ما زیاد وجود دارد

آیت الله نوری همدانی با اشاره به رشادت‌های سپهبد سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم کار بزرگی کرد و دنیا را تکان داد و در این راه، اخلاص، مقاومت و شجاعت به خرج داد.
وی گفت: نباید کار را منحصر در شخصیت سردار سلیمانی کنیم، چرا که در مملکت ما امثال ایشان افراد زیادی وجود دارد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم و فرازهایی از نهج البلاغه، به فراوانی مطالب در خصوص استقامت در آموزه‌های دینی پرداخت، خطاب به دست اندرکاران همایش ملی «مقاومت اسلامی از منظر قرآن کریم» تصریح کرد: این همایش کار بسیار مهمی است.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ نظام جمهوری اسلامی و استقامت در مقابل دشمنان افزود: بایستی نظام را حفظ کنیم و در برابر دشمنان مجهز باشیم.

قدردانی از نقش مهم سید حسن نصرالله

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش مهم سید حسن نصرالله در محور مقاومت اظهارکرد: چند نفر مثل این سید باید در کشورهای مختلف حضور داشته باشند و با یکدیگر در مقابل دشمنان متحد باشند.

دجال همان آمریکاست

وی بر ضرورت دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: به نظر من، دجال همان آمریکا است و این کلمه وصفی برای کسانی است که با کینه وارد میدان می‌شوند و روایات زیادی در این خصوص است؛ بنابراین، باید دجال را بشناسیم و بشناسانیم و دفتر تبلیغات اسلامی که زبان حوزه است باید در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد.
منبع: مهر برچسب ها: آیت الله نوری همدانی ، دجال ، آمریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی دجال آمریکا آیت الله نوری همدانی دفتر تبلیغات اسلامی مقاومت کردند قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: خداوند وعده داده که حامی اصلی کسانی است که برای اقامه عدل و قسط قیام می‌کنند و به پا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل به محور ظلم و نماد نسل کشی و فساد در عالم تبدیل شده است، عنوان کرد: مقابله با اسرائیل به رسالتی انسانی برای تمام آزادگان دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست مفسدان و ظالمان مورد تاکید و رضایت خداوند است و بدون شک اتفاقات چند روز اخیر رضایت الهی را برای مردم این خاک و سربازان اسلام فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل با جنایت‌هایی که انجام داده و نسل کشی که صورت داده چیزی جز نابودی و ذلت نیست و این وعده حق الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تبریک روز ارتش، تصریح کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده و افتخار مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان ارتش مکتبی همیشه آماده خدمت به نظام و مردم بوده است، اضافه کرد: ارتش به مایه اتکای جمهوری اسلامی و ملت تبدیل شده است.

آیت الله عابدینی پاسخ به اسرائیل را تنها یک تنبیه محدود و کوچک دانست و عنوان کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باعث تقویت گروه‌های مقاومت و امیدواری جهان اسلام به مبارزه با اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه این پاسخ اقتدار ایران را افزایش داد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و نقطه اتکای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

کد خبر 6080656

دیگر خبرها

  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت