Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@14:45:37 GMT

واکنش‌پلیس‌به‌ترددفراری‌میلیاردی‌درایران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۳۱۳

به دنبال انتشار تصاویری از یک خودروی فراری با پلاک ملی در ایران، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. ناطقان: سرهنگ عین‌الله جهانی در این‌باره گفت:‌ مدتی قبل تصاویری از یک خودروی فراری با پلاک ملی در ایران منتشر شد که برابر بررسی به عمل آمده خودروی فراری مورد اشاره با مجوز رسمی از مبادی قانونی در سال ۱۳۹۱ وارد کشور شده و براساس تأییدیه‌های قانونی شماره‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این خودرو از سال ۱۳۹۱ تا کنون چهار نوبت تغییر مالکیت داشته است، گفت: پلاک مندرج در تصاویر خبر نیز مربوط به مالک قبلی خودرو است که آن را از سال ۱۳۹۴ در اختیار داشته است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا همچنین در مورد اینکه آیا پلیس راهور خودروهای اینچنینی را شماره‌گذاری می‌کند یا خیر، گفت: شماره گذاری تابع قوانین و مقررات است و بر همین اساس نیز هیچ خودروی لوکس و خاصی  از سال ۱۳۹۷ تاکنون شماره‌گذاری نشده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: تردد ، فراری میلیاردی ، پلیس ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردد فراری میلیاردی پلیس ایران خودروی فراری شماره گذاری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، دو سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: سال گذشته در پی سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان در یکی از محلات شاهین شهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در کمتر از چند روز سارقان که دو نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور دوباره سارقان در شاهین شهر و اختفای آن‌ها در یک پاتوق بزهکارانه در یکی از محلات این شهر مطلع شدند و صبح امروز پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی هر دو متهم را به همراه پنج فرد بزهکار دیگر دستگیر کردند.

کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و اضافه کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی، فرصت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744974

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور