Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:18:06 GMT

تداوم روند پاکسازی معابر شهر از برف

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۳۱۵

تداوم روند پاکسازی معابر شهر از برف

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: ماشین آلات مدیریت شهری در حال پاکسازی معابر از برف هستند.

‌به گزارش ایمنا، امیر سحابی اظهار کرد: مدیریت شهری با بسیج نیروها و ماشین آلات شهرداری به استقبال بارش‌ها رفت و توانست با حضور فعالانه در سطح شهر، مشکلات ناشی از بارش‌ها را کنترل و عملیات پاکسازی معابر از برف را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استفاده از ماشین آلات شهرداری در امر برف‌روبی معابر، افزود: در حال حاضر ۱۰ دستگاه نمک پاش و ۱۰ دستگاه کامیون تیغه‌دار همراه با سایر ماشین‌آلات مدیریت شهری، عملیات برفی‌روبی و پیشگیری از یخ‌زدگی معابر را با تمام توان انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تصریح کرد: جهت تسهیل در ترددهای شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی از شهروندان درخواست می‌شود که از تردد با خودرهای تک‌سرنشین در معابر اجتناب ورزند؛ همچنین شهروندان برف روی پشت بام‌ها را تا حد ممکن جهت جلوگیری از انباشت برف در معابر نریزنند.

سحابی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلات ناشی از بارش‌ها در نقاط مختلف شهر با شماره ۱۳۷ در ارتباط باشند تا مشکلات در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبر 410914

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر ارومیه اروميه شهر شهروند شهرداري اروميه بارش برف برف روبی ماشین آلات سامانه ۱۳۷ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پاکسازی معابر مدیریت شهری ماشین آلات بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش