Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس پیشین شورای شهر تهران گفت: متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد و امید است بدون توجه به مسائل قومی نژادی بتوانیم مجلس کارآمد و در نهایت دولت شایسته و موفق تشکیل بدهیم و فردا پشیمان نشویم. تاریخ انتشار: 16:58 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۳۵۲

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مرتضی طلایی در همايش «دوم اسفند انتخاب يازدهم» اظهار کرد: از هر منظری حضور ما پای صندوق رای واجب انقلابی است و رای دادن البته حداقل آن است و کار حداکثری این است که برای آوردن دیگران پای صندوق رای تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما این انقلاب را به آسانی به دست نیاورده‌ایم پس لازم است انتخاب درستی داشته باشیم یک رای ما سرنوشت یک ملت را تعیین می‌کند و اگر نتیجه آن باعث کارآمدی و عدالت در جامعه باشد در آن شریک هستیم.

نایب رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه آیا مجلس کنونی در تراز جامعه ما است یا خیر گفت: این مجلس و این دولت محصول انتخاب ماست به این معنا که خوابیدیم و دیگران بردند. به نظر می‌رسد ما باید تلاش کنیم تا انتخاب اصلح و انقلابی انجام بدهیم.

طلایی گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که در انجام وظایف خود کوشا باشد و در مرحله بعد درست نظارت کند، وقتی مصلحت اندیشی باشد شاهد مشکلاتی خواهیم بود که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

نایب رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر ما اکنون به عنوان قدرت در منطقه شناخته شده‌ایم آیا نمی‌توانیم مشکل پیاز و گوشت و ... را حل کنیم؟ افزود: متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد و امید است بدون توجه به مسائل قومی نژادی بتوانیم مجلس کارآمد و در نهایت دولت شایسته و موفق تشکیل بدهیم و فردا پشیمان نشویم.

بیشتر بخوانید:

باید قوی شویم تا کسی جرئت حمله و تحریم نداشته باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرتضی طلایی انتخابات مجلس شورای شهر تهران نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای انتخاب ۲۹۰ نفر نماینده مجلس شورای اسلامی از ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار شد.

حضور بیش از ۲۵ میلیون شرکت‌کننده، آمار مشارکت بیش از ۴۱ درصد در انتخابات را رقم زد. با این حال، کار انتخاب نهایی در ۲۱ حوزه به دور دوم کشیده شد تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده، در مرحله دوم انتخابات و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ١۴٠٣ مشخص شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۱۵ هزار نامزد با یکدیگر رقابت کردند و در مرحله دوم انتخابات، فقط ۹۰ داوطلب از سراسر کشور برای کسب ۴۵ کرسی حضور دارند. از این ٩٠ نفر، ۳٢ نفر متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هستند.

همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول، خبرگزاری مهر برای کمک به انتخاب شایسته و کارآمد، پویشی تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» راه‌اندازی کرد.

این پویش سراسری، با حضور «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل خبرگزاری مهر در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد.

در این پویش که به همت خبرگزاری مهر و در آستانه آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد، همه نامزدها می‌توانستند از طریق یک لینک که با پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شد، مراحل ثبت نام خود را انجام داده و از تبلیغات رایگان در این پویش بهره ببرند.

از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات، راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. در ادامه، اسامی منتخبین و راه یافتگان به دور دوم که به پویش خبرگزاری مهر پیوسته بودند را در قالب دو جدول از نگاه خواهید گذراند.

ردیف استان حوزه انتخابیه نماینده وضعیت
۱ آذربایجان غربی ارومیه سید سلمان ذاکر تأیید
۲ البرز کرج، اشتهارد و فردیس علیرضا عباسی تأیید
۳ ایلام ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران فریدون همتی تأیید
۴ بوشهر دشتستان ابراهیم رضایی تایی
۵ خوزستان بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی امیرحیات مقدم تأیید
۶ خوزستان شادگان هاشم خنفری تأیید
۷ خوزستان ایذه و باغملک فرشاد ابراهیم پور تأیید
۸ خوزستان دشت آزادگان و هویزه مجید داغری تأیید
۹ خوزستان شوش محمد کعب تأیید
۱۰ کرمانشاه کنگاور، صحنه و هرسین وحید امیری تأیید
۱۱ لرستان کوهدشت و رومشکان علی امامی راد تأیید
۱۲ لرستان دورود و ازنا روح الله لک علی آبادی تأیید
۱۳ مازندران بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده تأیید
۱۴ مرکزی اراک، کمیجان و خنداب نادر قلی ابراهیمی تأیید
۱۵ یزد یزد، اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک محمدصالح جوکار تأیید
۱۶ یزد مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد محمدرضا صباغیان تأیید

پنج نفر از شرکت کنندگان در پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» نیز به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

ردیف استان حوزه انتخابیه نماینده وضعیت
۱ خوزستان آبادان سید محمد مولوی دور دوم
۲ کرمانشاه کرمانشاه جهانبخش امینی دور دوم
۳ تهران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیژن نوباوه وطن دور دوم
۴ تهران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس غلامحسین رضوانی دور دوم
۵ کرج کرج، اشتهارد و فردیس مصطفی سعیدی سیرائی دور دوم


اکنون خبرگزاری مهر قصد دارد در امتداد پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» با پنج نفر مذکور مصاحبه ویژه صورت بدهد و زمینه آشنایی هر چه بهتر مردم با آن‌ها را فراهم آورد.

کد خبر 6078617 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • گنبد آهنین در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت