Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۱۰ غرفه در مجموع این نمایشگاه در نظر گرفته شده و ۱۶۷ ناشر مستقل، ۸۷ نمایندگی نشر، ۱۱ ناشر استانی و هفت کتاب فروشی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ ناشر دیجیتال برای ارائه آثار رسانه‌های دیجیتال در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب زاهدان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دفاع مقدس، ایثار و شهادت و مقولات مهم با موضوع انقلاب اسلامی از ناشران ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: نقدکتاب، رونمایی از کتاب، دیدار با نویسندگان، نشست‌های تخصصی کودک و نوجوان، نشست با دانشگاهیان در حوزه دینی و بخش‌های متنوع در حوزه هنری از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه کتاب است.

مسگرانی بیان کرد: یک میلیارد تومان بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شده که ۲۰ درصد تخفیف از طریق بن و ۱۰ درصد از طریق ناشر به خریدار داده می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تنها بازار فروش کتاب نیست بلکه یک جریان فرهنگی برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی با ناشران و فرصتی برای بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای این بخش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: نمایشگاه کتاب این استان یکی از پرفروش‌ترین نمایشگاه‌های کتاب کشور است و سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کتاب فروخته شده است.

وی اظهار داشت: توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق این بخش بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

مسگرانی افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۲۱ است و برنامه‌هایی برای سرویس ایاب و ذهاب و برنامه‌های جانبی مختلف در نظر داریم. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نمایشگاه کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته در ارومیه برپا شده و علاقه‌مندان کتب دینی و مذهبی را پذیرا می‌شود.

این نمایشگاه در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی واقع در خیابان ارشاد برپا می‌شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و به همراه تخفیف ۴۰ درصدی شامل ۲۰ درصد خرید بن و ۲۰ درصد ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر