Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:07:31 GMT

نقش امدادگران زن در جامعه بسیار ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۳۶۷

نقش امدادگران زن در جامعه بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از بانوان امداد گر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: کار امدادگران کاری ارزشمند است ضمن اینکه ارائه کردن کمک بی منت و بی ریا به نیازمندان و گرفتن دست نیازمند ارزش کار امدادگر را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به شخصیت حقیقی و حقوقی بانوان امدادگر افزود: شخصیت حقوقی بانوان به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که محروم‌ترین قشر در آن وجود دارد بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از پیامبر اکرم (ص) روایتی است که فرمودند «مردم عیال خدا هستند» بنابراین هر کس به عیال خدا یاری رساند خداوند برای او جبران خواهد کرد.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: شما امدادگران کار بسیار بزرگ و ارزشمندی می‌کنند لذا خداوند خود طرف حساب شماست.

وی خطاب به زنان امدادگر کمیته امداد گفت: شخصیت حقیقی شما به عنوان یک زن در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است ضمن اینکه در اسلام هم به جایگاه زن اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

امام جمعه کرمان یادآور شد: تربیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی از یک تربیت اسلامی است که توسط مادری نمونه انجام گرفته است.

علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: نقش مادران در جامعه بسیار مهم است ضمن اینکه امدادگران زن به عنوان مادر و زن محوریت خانواده را بر عهده دارند.

وی گفت: استحکام، جهش و تربیت یک خانواده یعنی مادر بنابراین مادران بخش قابل توجهی از تربیت را به جامعه منتقل می‌کنند.

علیدادی‌سلیمانی امدادگران زن کمیته امداد را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما به عنوان امدادگر یک مجموعه مقدس مشغول کار هستید و نیز در جایگاه حقیقی به عنوان مادر قرار گرفته‌اید که حقیقت شما در آنجا خود را نمایان می‌کند.

کد خبر 4855261

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه کرمان کمک به محرومان کمیته امداد کرمان انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند علیدادی سلیمانی جامعه بسیار امدادگران زن کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند