Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@08:15:32 GMT

۳ میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۴۲۵

۳ میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

زاهدان-معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود ۳میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

به گزارش قدس آنلاین،معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود ۳میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن و اشتغال درمان خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: هم‌اینک پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایثارگران بنیاد شهید زاهدان بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین دانش کهن عصر یکشنبه در اولین نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: این عملیات مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس که رزمندگان با مجاهدت‌های خود حماسه خلق می‌کردند غرورآفرین بود و رژیم غاصبی که جسارت کرده بود با قدرت جوابی کوبنده دریافت کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران این مهم را به دنیا فهماند که جرأت جسارت به کشور ما وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات بزرگ و تأثیرگذاری در استان البرز انجام شده که حاصل تلاش‌های خادمان شهدا در استان است، بنیاد البرز نیروهای توانمندی دارد و کارهای بزرگی توسط آنها انجام و افتخارات بزرگی کسب شده که باید دیده شود و ادامه پیدا کند.

وی مطرح کرد: در آینده باید با برگزاری جلسات تخصصی چارچوبی مشخص برای رفع مشکلات تعریف و برای تحقق آنها تلاش کنیم تا به تعادلی در این زمینه دست یابیم و بتوانیم از فرصت در اختیار برای خدمت به ایثارگران استفاده کنیم. تکریم ایثارگران یکی از مهمترین اولویت‌ها و انتظارات از کارکنان است زیرا ایثارگران از بهترین بندگان خدا هستند و باید نحوه برخورد با آنها را بیاموزیم.

رستمیان بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر دستگاه‌ها متفاوت است چراکه جامعه هدف آن افرادی هستند که در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش ما از بهترین دارایی خود گذشتند، لذا لایق بهترین‌ها هستند. ما هم وظیفه خدمت رسانی به ایثارگران را بر عهده داریم و باید به بهترین نحو ممکن آنها را تکریم و به شایسته‌ترین شکل ممکن با این عزیزان برخورد کنیم، حتی اگر نتوانیم خدمت قانونی به آنان ارائه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: تخصیص بودجه استان‌ها منوط به اجرای برنامه عملیاتی است، لذا همچون سال‌های گذشته که البرز در این حوزه موفق عمل کرده باید با رفع مشکلات معدود موجود، نسبت به اجرای برنامه عملیاتی اهتمام داشته باشیم. خدمت به بندگان خدا از آموزه‌های دین ماست بنابراین باید فرصت را غنیمت بشماریم و خدمتی در شأن ایثارگران به آنها ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در محیطی سالم کار کنیم باید حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، نظم و انضباط را عاملی مهم برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به ایثارگران دانست و افزود: این یک تکنیک برای افزایش کیفیت و پویایی سازمان است. در درجه اول مشکلات باید به صورت تخصصی احصا و با زمانبندی و تقسیم کار با همکاری یکدیگر رفع شوند، در این صورت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 6085885

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند