Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کمک‌های نقدی مردم استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حدود 11 میلیارد ریال بوده که رتبه پنجم کشوری در ارسال کمک‌ها را به خود اختصاص داده است.

محمدرحیم ‌شهریاری، امروز ۲۸ بهمن، در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه مردم ‌خراسان جنوبی مانند دیگر صحنه‌ها، در کمک به سیل زدگان پیشتاز بوده و تاکنون اقلام زیادی از طریق جمعیت هلال احمر استان را راهی مناطق سیل زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه میزان کمک‌های نقدی واریزی به صندوق‌های پایگاه‌های جمع آوری در خراسان جنوبی بالغ بر دو میلیارد ریال است، گفت: بر اساس گزارش جمعیت هلال احمر کشور، میزان کمک‌های نقدی جمع آوری شده از طریق پایگاه‌ها و صندوق ها معادل ۱۸ درصد از کل کمک‌های نقدی بوده که با احتساب آن کمک های نقدی در خراسان جنوبی حدود 11 میلیارد ریال است.

به گزارش ایسنا، شهریاری با بیان اینکه خراسان جنوبی در جمع آوری کمک های نقدی بعد از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس جایگاه پنجم در کمک به سیل زدگان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: میزان این کمک ها با توجه به جمعیت استان با اختلاف قابل ملاحظه‌ای در صدر قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت خراسان جنوبی کمتر از یک درصد جمعیت کشور است و بالغ بر سه درصد از کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط هلال احمر متعلق به خراسان جنوبی بوده است.

شهریاری بیان کرد: شعب و خانه‌های هلال در سراسر خراسان جنوبی همچنان آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی سیل زدگان سیستان و بلوچستان سیل زدگان سیستان کمک به سیل زدگان میلیارد ریال کمک های نقدی جمع آوری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی، مفقودی ۳ نفر در شهر درق (پدر به همراه ۲ فرزند ۸ و ۱۰ ساله) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات خراسان شمالی اعلام شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از شهرستان گرمه و جاجرم به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان طی جستجوی ۱۰ ساعته، ۳ مفقودی را پیدا کردند.

محبان تصریح کرد: این عملیات در ساعت ۸:۴۵ صبح سه‌شنبه به پایان رسید.

کد خبر 6063169

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند