Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:08:04 GMT

مورد مثبتی از ویروس کرونا در کشور نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۴۶۴

مورد مثبتی از ویروس کرونا در کشور نداریم

وزیر بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازگشته از چین گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور نداشتیم. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سعید نمکی با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازگشته از چین گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی در کشور نداشتیم و دانشجویان نیز از امروز می‌‌توانند به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه مراسم تقدیر از توانمندی‌‌های تولیدی صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کشور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به انتخابات مجلس پیش رو تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، صندوق رأی را به عنوان پشتوانه وجاهت و مشروعیت نظام مردم‌سالاری دینی می‌دانیم؛ از مردم می‌خواهم که در این انتخابات مشارکت داشته باشند تا این پیام محکم را به افرادی که ایران را در محاصره قرار داده‌اند، بفرستیم که همواره در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی، گام برداریم.

ناکارآمدی تب‌سنج‌ها برای تشخیص کرونا!راه اندازی بیمارستان صحرایی چین برای مبارزه با ویروس کروناشمار قربانیان ویروس کرونا به 1669 نفر رسید

انتهای پیام/

 

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا مورد مثبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است