Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به جبهه تخریبی ایجادشده علیه نیروهای انقلابی گفت: « اصلاح‌طلبان برای کمرنگ جلوه دادن عملکرد ضعیف خود در میان اذهان عمومی دست به تخریب حریف خود در انتخابات می‌زنند این در حالی است که پرونده اجرایی آن‌ها خالی است و چاره‌ای جز تهمت و تخریب ندارند.»  

اخبار سیاسی- سید محمد حسینی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفت‌وگو با «افکار نیوز» با اشاره به تخریب‌های اصلاح‌طلبان علیه نیروهای انقلابی بیان کرد: «اصلاح‌طلبان به‌طورمعمول در انتخابات سعی در تخریب رقیب خوددارند و با چنین حربه به‌قصد اثبات خود، همواره در مسیر تخریب گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی‌که باید کارنامه و عملکرد خود را در دولت ، مجلس و شورای شهر بررسی کنند.»

* اصلاح‌طلبان کارنامه کاری خود را به مردم نشان دهند

وی افزود: «اصلاح‌طلبان کارنامه کاری خود را شفاف به مردم نشان دهند، تا اگر مجدد رأی آوردند مشخص باشد برنامه آن‌ها برای آینده چیست. این عمل اصلاح‌طلبان برای ترغیب کردن مردم به رای ندادن به نیروهای انقلابی است و می‌گویند اگر نیروهای انقلابی مسئول شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. در حالی که مردم در زمان ریاست جمهوری اصلاح طلبان نسبت به زمانی که نیروهای انقلابی سرکار بودند با مشکلات بیشتری روبرو شدند.»

حسینی در مورد اینکه مردم در مواجه با این تخریب‌ها باید چگونه عمل کنند، اظهار کرد: «مردم باید نسبت به این تخریب‌ها بی‌اعتنا باشند و از اصلاح‌طلبان بخواهند کارنامه کاری شان را ارائه دهند و به عملکرد لیست امید در مجلس فعلی توجه کنند. که آیا عملکرد آن‌ها باعث کاهش مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم شده است یا خیر. بهتر است به‌جای تخریب پاسخ گوی عملکرد خود باشند و به مردم آدرس غلط ندهند.»

 وی در پایان تأکید کرد: «مجلس فعلی هیچ‌گونه نظارتی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نداشته است و به همین دلیل اکنون قوه قضاییه مجبور به برخورد با متخلفان این حوزه است. اصلاح‌طلبان در مظلوم‌نمایی بسیار بازیگران خوبی هستند و همواره به‌گونه‌ای سخن می‌گویند که کاندیدایی ندارد و درحالی‌که در سراسر کشور نامزدهای بسیار زیاد اصلاح‌طلبان در حال رقابت جدی با نیروهای انقلابی هستند.»

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات سید محمد حسینی اصلاح طلبان انتخابات سید محمد حسینی نیروهای انقلابی مجلس شوراى اسلامى نیروهای انقلابی کارنامه کاری اصلاح طلبان تخریب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونین و تعدادی از مسؤلین ستادی این اداره کل در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان حضور یافت و با سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر و دیگر مسولین این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه یک تیکه گاهی برای نظام و مردم است که قدرتمندانه در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است. 

حاجی حسینی افزود: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیرو‌های سپاه تقدیر و تشکر کنم. 

وی بیان داشت: خوشبختانه سپاه الغدیر استان در دیگر عرصه‌ها از جمله ورزش نیز در میدان بوده و همواره خدمات شایانی را داشته و اقدامات خوبی انجام دادند و همکاری و تعامل خوبی با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان برقرار است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه همواره در کنار مردم و نظام و حافظ منافع انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها باشد و عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود و باعث ایجاد هم‌افزایی در نیرو‌های مسلح در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

سردار زارع کمالی افزود: ما در زمینه ورزش هم تلاش کردیم تا اقدامات خوب و مثبتی برداریم و همه امکانات را بسیج کردیم تا در حوزه ورزش به مردم خدمت رسانی کنیم و سالن‌های ما در اختیار مردم و ورزشکاران است. 

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای حضور در سپاه الغدیر استان با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شهید گمنام آرمیده در این نهاد ادای احترام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم/ بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش، فرد به منزل برمی‌گردد
  • دادستان کل کشور: بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم | بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش، فرد به منزل برمی‌گردد