Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر فناوری و اطلاعات چه خوب چه بد در اطراف ماست و در لحظه لحظه زندگی آن را حس می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نوبار، از لحظه‌ای که چشم‌هایمان را به صدای ساعت زنگ دیجیتالی باز می‌کنیم، وارد دنیای کوچک و آشنای خود می‌شویم که با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و دنیای صفر و یک‌ در همه جا شکل گرفته است. دنیای اطراف ما به معنای واقعی کلمه در حال شکوفا کردن اطلاعاتی است که همه آرزوی خواندن و شنیدن و فهمیدن آن‌ها را دارند – یوتابایت‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی، کتاب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات، وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، اپلیکیشن‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، پیامک‌ها و ایمیل همه و همه جزئی از دنیای صفر و یک است که ما را درگیر خود کرده و به ما در بسیاری از کارها کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید بگوییم شما قصد دارید اسباب‌کشی کنید و کاملاً مطمئن نیستید  که چه کاری باید انجام دهید تا ۱۰۰٪ آماده برای این روز بزرگ باشید. در اینجا باید بگوییم که باید متشکر از پیشرفت تکنولوژی باشیم و به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن‌های قوی موبایل، اسباب‌کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به شما کمک می‌کند اسباب‌کشی راحت، بدون دردسر و دغدغه‌ای داشته باشید و تا زمانی که روز اسباب‌کشی برسد با خیال راحت، به سازماندهی و مدیریت بپردازید، اپلیکیشن نوبار است.

اپلیکیشن نوبار یکی از همان ابزارهای عصر فناوری اطلاعات است که به کاربران خود کمک می‌کند تا به راحتی و تنها با چند کلیک کار اسباب کشی، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و دیگر خدمات مربوط به اسباب کشی را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

نوبار، اولین اپلیکیشن تخصصی اسباب کشی

اپلیکیشن نوبار اپلیکیشنی برای اسباب کشی است که با طراحی زیبا، سهولت بصری برای استفاده و عملکردهای بی‌نظیر، برای کاربران بسیار مفید و کاربردی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به راحتی از مدت‌ها قبل خدمات اسباب کشی را درخواست کرد و دیگر نگران پیدا کردن اتوبار و کرایه کامیون برای حمل بار نبود.

کار با اپلیکشین نوبار

برای کار با این اپلیکیشن و سفارش اسباب‌کشی و بسته‌بندی اثاثیه منزل، ابتدا باید آن را از گوگل پلی یا اپ استور و یا از طریق وب سایت نوبار دانلود کنید.

چند کار کوچک و سریع را می‌توانید در کسری از ثانیه در اپلیکیشن انجام دهید و برای این کار نیازی به گذاشتن وقت برای خواندن نحوه کار کردن با اپلیکیشن نخواهید داشت. مقصد و مبدأ را از روی نقشه مشخص می‌کنید، تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل بار، کارگر بسته‌بندی و یا کارگر فنی را مشخص می‌کنید، نوع وسلیه نقلیه از قبیل کامیون، نیسان و ماشین بار را انتخاب می‌کنید، روز و تاریخ را علامت می‌زنید و در نهایت فاکتور خود را مشاهده می‌کنید.

نوبار برای اسباب کشی بی دردسر

یکی از فاکتورهایی که باعث می‌شود اسباب‌کشی راحتی داشته باشید، این است که تمام کارهای مربوط به این پروسه بزرگ را برون سپاری کنید. انجام تمام کارهای مربوط به بسته‌بندی اثاثیه منزل، کار بسیار طاقت فرسایی است؛ در صورتی که بشود این قسمت از اسباب کشی را به جایی سپرد، می‌توان بیش از نیمی از سختی کار اسباب‌کشی را کم کرد. با استفاده از اپلیکیشن نوبار می‌توانید کارگر بسته‌بندی، لوازم بسته‌بندی، کارگر فنی برای انجام کارهای مربوط به باز و بسته کردن وسایل برقی و بزرگ را درخواست کنید.

یکی دیگر از مزایای نوبار که از دغدغه اسباب‌کشی کم کرده است، مقرون به صرفه بودن آن است. بسیاری از هزینه بالای خدمات اسباب‌کشی ناله می‌کنند. نوبار علاوه بر انجام صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی، این خدمات را با بهترین قیمت نسبت به قیمت‌های موجود در بازار ارائه می‌دهد. همچنین در هنگام ثبت سفارش در اپلیکیشن نوبار در پایان کار زمانی که فاکتور را مشاهده می‌کنید، قیمت نوشته شده قیمت نهایی کار است و تا پایان کار آن قیمت به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند.

خدمات اسباب‌کشی آنلاین نوبار را امتحان کنید

با اسباب‌کشی کردن اثاثیه منزل با نوبار دیگر نیازی نیست تا زمان و هزینه برای پیدا کردن اتوبار بگذارید و نگران این باشید که نتوانید شرکتی برای حمل بار پیدا کنید. تا قبل از ورود تکنولوژی و فناوری به اصناف مختلف، مردم باید زمان خود را در کوچه و خیابان می‌گذاشتند تا بهترین ارائه دهنده خدمات را پیدا کنند. در مورد اتوبار نیز همیشه به همین صورت بود.

با وجود اپلیکیشن نوبار به راحتی می‌توان تمام خدمات مربوط به اسباب‌کشی را به راحتی در قالب یک ابزار واحد درخواست کرد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از روی نقشه از ابتدای حرکت راننده تا پایان کار مسیر حرکتی راننده را رصد کرد و از سالم رسیدن و انجام درست جابجایی وسایل خود مطمئن شد.

با دسترسی به اینترنت و دانلود اپلیکیشن می‌توانید در هر مکانی تمام خدمات مربوط به جابجایی وسایل را سفارش دهید. در واقع این همان دستاورد بودن در عصر فناوری و اطلاعات است که به مردم در مدیریت زمان و هزینه کمک می‌کند.

با تمام صحبت‌هایی که گفته شد انتخاب نوبار برای داشتن اسباب‌کشی راحت و آسان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این اپلیکیشن به سادگی و به صورت رایگان در دسترس همگان است و کاربران می‌توانند آن را نصب کنند و در کم‌ترین زمان سفارش اسباب‌کشی خود را ثبت کنند. برای ثبت سفارش به آدرس www.nobaar.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسباب کشی اپلیکیشن می توان خدمات اسباب کشی کارهای مربوط خدمات مربوط اسباب کشی راحت برای حمل بار اسباب کشی اپلیکیشن ها بدون دردسر عصر فناوری پایان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی

برج‌ های دوقلوی اداری تجاری گلستان در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در 35 طبقه شامل (8 طبقه زیر زمین و نیم طبقه منفی 1+ همکف و نیم طبقه تجاری24+ طبقه روی همکف)، در منطقه 6 تهران و در تقاطع خیابان شیراز جنوبی و خیابان آقاعلیخانی قرار دارد.

به گزارش میزنفت، از ماه ها پیش بود که موضوع انتقال ساختمان شرکت ملی نفت به این برج ها در دستور کار قرار گرفت و مذاکرات برای خرید این برج ها که بی شباهت به ساختمان پتروناس مالزی نیست، آغاز شد.
 

این برج ها که متعلق به بیمه ایران است طی دو سال گذشته محل بحث های حاشیه ای فراوانی بوده که گوشه ای از آن در رسانه ها منتشر شده است.
 شرکت ملی نفت اما با این وجود قصد دارد این برج ها را خریداری کند تا خود را از وزارت نفت جدا کرده و با ساختمان فرسوده این روزهای خود در حیابان طالقانی خداحافظی کند.

 یک منبع آگاه با تایید این موضوع گفت: به دلیل هزینه بالای نگهداری ساختمان های فعلی شرکت ملی نفت در خیابان طالقانی که اغلب عمری بالای 50 سال دارند، قرار شده بود ساختمانی جدید تهیه شود که برای این مهم، برج های دو قلوی بیمه ایران معرفی شد.
وی ادامه داد: مذاکرات در مراحل پایانی است و دو طرف روی قیمت 23 هزار میلیارد تومان به جمع بندی رسیده اند اما احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی  فعلا حاضر نیست به این معامله مهر تایید بزند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد