Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:14:39 GMT

افزایش چشمگیر قیمت کولر در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۵۰۸

افزایش چشمگیر قیمت کولر در بازار خوزستان

به گزارش ایرنا عبدالرحمان ناصریان دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: وقتی در فصل سرما قیمت کولر در بازار استان تا این اندازه افزایش یافته است قطعا در فصل گرما قیمت کولر افزایش بیشتری خواهد یافت و این افزایش قیمت به مردم فشار زیادی وارد می کند.

وی گفت: یکی از راهکارهای کاهش قیمت کولر در استان واردات کولر از منطقه آزاد اروند است لذا لازم است شرایط برای سرمایه گذاران به گونه‌ای شود که  امکان واردات کولر از این منطقه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت استان بیان کرد: علاوه بر گرفتن مجوز واردات کولر به خوزستان باید شرایط برای توزیع کولرهای وارداتی از این منطقه به سراسر استان فراهم شود، در فصل گرما کولر برای مردم خوزستان یک کالای اساسی است.

وی ادامه داد: راهکارهای زیادی برای جلوگیری از قاچاق کولر بعد از واردشدن به استان وجود دارد، با این کار کمک موثری به مردم استان برای خرید این کالا خواهد شد.

ناصریان افزود: تولیدات درون استان جوابگوی نیاز بازار استان در این بخش نیست.

آتش نشانی و اورژانس برای استقرار درنمایشگاه بهاره همکاری نمی‌کنند

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت استان ادامه داد: آتش نشانی برای استقرار در نمایشگاه بهاره که ویژه خرید کالاهای مورد نیاز عید نوروز برگزار می شود درخواست دریافت هزینه کرده است و اورژانس نیز با استقرار در نمایشگاه موافقت نکرده است.

وی گفت: این در حالی است که طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور نیروهای امدادی این ۲ دستگاه برای کمک رسانی به مردم در این نمایشگاه باید به صورت رایگان حضور یابند.

 نیاز بازار خوزستان به ۲۰۰ هزار دستگاه کولر

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان نیز درادامه این نشست بیان کرد: بر اساس بررسی که انجام گرفته بازار استان به عرضه ۲۰۰ هزار دستگاه کولر  نیاز دارد.

بهرام جباری افزود: وضعیت استفاده از کولر در خوزستان نسبت به استان های دیگر کاملا متفاوت است، تعداد و نوع کولری که در استان استفاده می شود با سایر استان فرق دارد.

دمای هوای اغلب مناطق خوزستان در فصل تابستان تا ۵۰ درجه سانتیگراد نیز افزایش می یابد و در تابستان سال های ۹۶ و ۹۷ اهواز به عنوان گرمترین شهر کشور معرفی شد به همین دلیل کولر یک کالای اساسی و مورد نیاز مردم خوزستان است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تنظیم بازار سرمایه گذاران عید نوروز قاچاق نمایشگاه بهاره انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان صمت استان قیمت کولر بازار استان واردات کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین

 امروز در بازار قیمت سکه امامی در مقایسه با روز پیش افزایش را در پیش گرفت.

قیمت سکه امامی به ۳۹،۲۵۰،۰۰۰ (سی و نه میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۲۳،۳۰۰،۰۰۰ (بیست و سه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۱۴،۴۰۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۰۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون) تومان قیمت خورد.

منبع:‌دنیای اقتصاد

tags # قیمت سکه سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • افزایش قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار