Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین سالگرد شهادت شهید ولایت و امنیت محمدحسین حدادیان در گلزار شهدای چیذر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، دومین سالگرد شهادت شهید ولایت و امنیت محمدحسین حدادیان روز پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ ساعت 14:30 الی 17در گلزار شهدای چیذر برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این شهید عزیز در برابر اشرار وطنی که امنیت کشور را دستخوش مطامع و منافع خود کرده بودند، ایستادگی کرد و در این راه مقدس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آحاد مردم قدرشناس وطن دعوت می شود تا در مراسم سالگرد شهادت این شهید عزیز حضور یابند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت مجید شعبانی و حسین طاهری نیز لحظاتی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید دفاع مقدس جنگ گلزار شهدای چیذر دومین سالگرد شهادت محمدحسین حدادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زودهنگام مالکان قبل از بازی سرنوشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی موجب شد تا جامعه فوتبال برای ابراز همدردی با مالک باشگاه تراکتور در این مراسم که روز یکشنبه در تهران برگزار شد، شرکت کنند و در این بین، رضا حدادیان و ساکت الهامی نیز با وی دیداری انجام دادند.

مالک باشگاه نساجی مازندران و سرمربی این تیم که ارتباط نزدیکی با مالک باشگاه تراکتور دارند، این مصیبت را به زنوزی تسلیت گفتند و در جمع حاضرین در مراسم ختم همسر وی نیز حضور طولانی مدت داشتند.

دیدار حدادیان و الهامی با محمدرضا زنوزی در شرایطی اتفاق افتاد که تیم‌های آنها نیز روز جمعه هفته جاری باید رقابت حساسی را در لیگ برتر مقابل هم برگزار کنند.

نساجی مازندران روز جمعه این هفته میزبان تراکتور خواهد بود که امیدوار است به پیروزی در ورزشگاه شهید وطنی برسد و شرایط خود را در پایین جدول بهتر کند، ولی در آن طرف هم تبریزی‌ها به دنبال ماندن در کورس قهرمانی و برتری هستند.

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد
  • دیدار زودهنگام مالکان قبل از بازی سرنوشت (عکس)
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • اعلام حمایت مردمی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • هنیه تنها نیست؛ والدین شهدایی که برای بچه‌های‌شان اشک نریختند و مشکی نپوشیدند