Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:36:05 GMT

واکنش گواردیولا به محرومیت سنگین سیتی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۵۵۶

واکنش گواردیولا به محرومیت سنگین سیتی

فردا در نشست خبری بازی با وستهام پپ گواردیولا سرمربی سیتی از شرایط آینده خود در این باشگاه صحبت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال اعلام محرومیت منچسترسیتی از سوی یوفا به دلیل تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی، بسیاری از رسانه‌ها از محتمل بودن جدایی گواردیولا از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به مقصد یوونتوس خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر او درباره احتمال جدا شدن رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی برای پیوستن به رئال مادرید هم شایعاتی منتشر شد.

سیتی از حضور در تمام رقابت های اروپایی در دو سال پیش رو محروم خواهد بود و قصد دارد به دادگاه حکمیت ورزشی فرجام خواهی کند.

 

 

 

 

در همین رابطه نشریه تایمز امروز ادعا کرد که پپ گواردیولا قصد جدایی از سیتی را ندارد و قرار است فردا در نشست خبری بازی با وستهام این قضیه را اعلام کند. پپ تا 2021 با سیتی قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او شنیده می شود.

 

همچنین ایجنت رحیم استرلینگ نیز در واکنش به جدایی این بازیکن و انتقال 180 میلیون یورویی او به رئال گفت:« رحیم فقط به سیتی فکر می کند و شایعات اخیر، تمرکز او را بر هم نخواهد زد.»

 

استرلینگ تا 2023 با سیتی قرارداد دارد و سالانه 27 میلیون یورو ناخالص نیز دستمزد می گیرد. او تا به اینجای فصل 20 گل به ثمر رسانده است.

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی رحیم استرلینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی رحیم استرلینگ رحیم استرلینگ پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز

به گزارش قدس آنلاین، ریکاردو آلوز روز یکشنبه ایران را به مقصد استانبول ترک تا با توجه به جدایی پاکو خمس از جمع تی‌تی‌ها شایعه جدایی هافبک پرتغالی تراکتور نیز مطرح شود.

باشگاه تراکتور اما در حساب ایکس (توئیتر سابق) خود از بازگشت این بازیکن به تمرینات از روز سه شنبه خبر داد تا این شایعه ترسناک برای پرشورها تکذیب شود.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده: ریکاردو آلوز که طی سفری دو روزه راهی استانبول شده بود، سه‌شنبه ۲۸ فروردین، وارد تبریز می‌شود و در تمرین تیم فوتبال تراکتور حاضر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز