Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:55:03 GMT

دو بازیکن اصلی استقلال دیدار با الاهلی را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۵۷۲

دو بازیکن اصلی استقلال دیدار با الاهلی را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه میزبان تیم الاهلی عربستان است و با اعلام این باشگاه، دو بازیکن اصلی امکان حضور در ترکیب آبی پوشان را ندارند.

بنا بر این گزارش، علی کریمی به دلیل سرماخوردگی و فرشید باقری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و الاهلی از ساعت ۱۹ امشب در کویت به دیدار هم می روند.

کد خبر 4855377 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران علی کریمی فرشید باقری لیگ قهرمانی فوتبال آسیا الاهلی عربستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دربی لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد

پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل‌های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی‌ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می‌شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد، اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی‌ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می‌شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت.»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال تهران
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • اعلام رای دیدار مس کرمان و میهن آریو اسلامشهر