Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:15:55 GMT

۴۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۶۱۰

۴۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با خودروهای سواری در محورهای استان مطلع شدند.

وی با اشاره به تشکیل ۲ تیم عملیاتی و رصد و شناسایی خودروهای اشرار ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی در محور «بافق- یزد» یک دستگاه خودروی حامل موادافیونی و یک دستگاه خودرو اسکورت آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش عصر دوشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود افزود: در این ارتباط پنج نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۳۰ تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که گزارشی از نوع مواد افیونی، تعداد دستگیرشدگان و خودروهای توقیف شده در اختیار رسانه ها گذاشته نشده است.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد می‌کنند

برچسب‌ها یزد ستاد مبارزه با مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد مبارزه با مواد مخدر انتظامی یزد ستاد مبارزه با مواد مخدر انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6088271

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل