Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت فوتبال مشهد می‌گوید دلیل شکست شهرخودرو مقابل پاختاکور به کم تجربگی بازیکنان این تیم ارتباط دارد.

مهدی ثابتی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شکست تیم شهرخودرو مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: تیم شهرخودرو ضعیف بازی کرد. آن‌ها می‌خواستند چرخش توپ را در اختیار داشته باشند. در نیمه اول موفق بودند اما متاسفانه در نیمه دوم از سمت راست بسیار ضربه خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع چپ تیم پاختاکور چندان بازیکن باکیفیتی نبود اما از همان قسمت حمله می‌کردند و گل‌های این تیم هم از همان قسمت به ثمر رسید.

وی ادامه داد: تیم ما وقتی گل اول را دریافت کرد تمرکز خود را از دست داد. بازیکنان شهر خودرو اگر تمرکز داشتند گل دوم را دریافت نمی‌کردند. وقتی آقاجان پور به زمین آمد تیم بهتر شد. علی نعمتی، سیف الهی و قاضی عالی بودند و باید تمام توپ را به سمت این بازیکنان می‌آوردند. توپ هایی که مدافعان لو دادند باعث دریافت این گل‌ها شد.

این دروازه بان مشهدی با بیان این که سمت راست شهرخودرو نتوانست خوب کار کند، گفت: دفاع تیم تمرکز نداشت و باعث شد سه گل دریافت کنند. تیم شهرخودرو در شروع با ترکیب 3-3-4  وارد زمین شد اما اثری از این ترکیب را در بازی نمی‌دیدیم و فقط  با اسم این ترکیب وارد زمین شدند. ماشاریپوف و چران دو بازیکن خوب پاختاکور بودند که بسیار خوب کار کردند.

ثابتی اضافه کرد: شهرخودرو در نیمه اول خوب بود و موقعیت گل کمتری به حریف داد و اگر این روند را ادامه می‌دادند شاید تک امتیاز را می گرفتند. تک امتیاز می توانست به این تیم کمک کند. پاختاکوری ها همیشه جلوی تیم‌های ایرانی خیلی خوب ظاهر می‌شود. امروز دلیل این عملکرد شاید به خاطر تجربه کم بازیکنان شهرخودرو بود. در تیم شهرخودرو فقط دو یا سه بازیکن بازی می‌کنند که سابقه حضور در لیگ قهرمانان را دارند. به هر حال امیدوارم تیم شهرخودرو در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشند و صعود کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی تیم شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید

دریافت 905 KB دریافت 1 MB کد خبر 845026 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه دفاع - موشک حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید