Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@20:55:03 GMT

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در ساری

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۶۴۱

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در ساری خبر داد.

مسعود تقدیسی لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل مصرف‌کنندگان عمده سوخت و در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در محور کمربندی ساری- قائم شهر در حال تردد است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با بررسی موضوع و تایید خبر با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده شرکت نفت به محل مورد نظر عزیمت و در یک عملیات ایست و بازرسی موقت خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات از راننده خودرو اهل و ساکن تهران و بررسی اسناد و مدارک حمل سوخت وی فاقد هرگونه مدارک و مجوز حمل بوده که در این خصوص در بازرسی از تانکر سوخت بیش از ۱۰ هزار و ۸۷۰ لیتر مشتقات نفتی به ارزش ۵۴۳ میلیون ریال به ظن قاچاق کشف شد.

تقدیسی افزود: اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران قاچاق آگاهی ساری کامیون حامل سوخت قاچاق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت