Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید بهروز موسوی ندوشن روز دوشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان با موضوع سگ‌های بی‌صاحب با اشاره به اینکه اتلاف  و یا ساماندهی سگ‌های  بی‌صاحب نیاز به صدور دستورالعمل و آیین نامه جامع و کامل‌تری از سوی مراجع در سطح کشور دارد ، افزود:  با وجود این موضوع باید شناسایی منبع تغذیه سگها برای جلوگیری از تجمع آنها در مکان‌هایی از شهر و کنترل و مدیریت گود زباله  مورد توجه قرار گیرد و ایجاد کمپ نگهداری سگهای بی صاحب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز در دستور کار قرار داده‌ شود.

وی آموزش دادن دانش آموزان که در هنگام روبرو شدن با سگها چه اقدامی برای محافظت از خود انجام دهند و همینطور موضوع اطلاع‌رسانی با استفاده از انیمیشن ، کلیپ و بنر را نیز یادآور شد.

دادستان میبد هم گفت: با توجه به دستورالعمل هیئت وزیران در خصوص کنترل جمعیت حیوانات  و به خصوص سگهای بی‌صاحب اگر این حیوانات مورد کنترل و ساماندهی قرار گیرند هم به این آیین نامه عمل شده و هم از حیوانات حمایت می‌شود.

محمد باقرپور در ادامه به لزوم ایجاد مکانی برای نگهداری سگ‌ها و ساماندهی و عقیم سازی آنها و...اشاره کرد.

وی همچنین بر لزوم اجرای مصوبات این نشست به عنوان یک سند اجرایی تاکید کرد.

شهردار میبد هم گفت:پیدا کردن راهکار برای رفع مشکل ایجاد شده اهمیت دارد و با توجه به آن شهرداری با اقدامی سریع با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط  این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

علیرضا نقوی به ایمن سازی و کنترل ورود و خروج به گودال زباله ، خواستن از خانواده‌ها برای کنترل فرزندان خود ، اطلاع رسانی به مردم برای ریختن زباله در محلی که تعیین خواهدشد و ...اشاره کرد.

در این نشست مسوولان ادارات حاضر در نشست به ارائه فعالیت‌های خود در این ارتباط پرداختند.

امسال ۲ کودک در میبد بر اثر حمله سگها جان باختند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.     

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آیین نامه خانواده دانش آموزان شهرداری کنترل جمعیت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بی صاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد