Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:17:32 GMT

۱۷ تعاونی جدید در استان ایلام افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۷۳۴

۱۷ تعاونی جدید در استان ایلام افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله شیرخانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ۱۷ تعاونی با سرمایه گذاری ۳۱۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات اخذ شده برای تعاونی‌های قابل بهره برداری شده، ۷۴ میلیارد ریال است و تعداد اعضاء آنها نیز ۳۱۶ نفر با فرصت شغلی ۳۲۶ نفر است.

شیرخانی مهم‌ترین تعاونی‌های قابل افتتاح را، تعاونی خدمات پزشکی ژنتیک که در زمینه بررسی‌های ژنتیکی فعالیت می‌کند، تعاونی خدمات رفاهی و توزیع سوخت در شهرستان دهلران، تعاونی کشت گیاهان دارویی تولید گل و فعال محیط زیست در شهرستان چرداول، دو تعاونی مسکن مهر با ۲۵۰و احد مسکونی در شهرستان دهلران، دو تعاونی تولید گلیم جمعاً به ظرفیت ۴۰۰ متر مربع در سال در شهرستان ایلام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تعاونی خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی که در زمینه آموزش و برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری، تعاونی تولید محصولات دست دوز چرمی در زمینه تولید انواع محصولات چرمی، تعاونی فروشگاه محصولات خانگی با عضویت بازنشستگان فرهنگی در زمینه تامین محصولات خانگی به ویژه برای فرهنگیان فعالیت می‌نماید، دو تعاونی خدمات حسابداری در زمینه ارائه خدمات حسابداری از جمله تنظیم دفاتر، تهیه صورت‌های مالی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تعاونی احیاء و بهره برداری از محصولات جنگل از دیگر تعاونی‌های قابل افتتاح است.

گفتنی است با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۳۲۲ طرح ایجاد شغل برای بیش از ۱۲ هزار و۷۰۰ نفر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4855390

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تعاونی انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند تعاونی های قابل تعاونی خدمات دو تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است

به گزارش «نماینده»، شهباز حسن‌پور بیگلری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ما باید برای تحقق شعار سال به سمت استفاده از ظرفیت بخش تعاونی در امور اقتصادی و تولید حرکت کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اصل ۴۴ قانون اساسی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بخش تعاونی در امور اقتصادی تاکید کرده است از این رو برای مردمی سازی اقتصاد باید این اصل از قانون اساسی را به طور دقیق اجرایی کنیم.

وی بهترین راهکار برای تحقق شعار سال را استفاده از ظرفیت بخش تعاونی در امور اقتصادی برشمرد و یادآورشد: ظرفیت‌های بزرگی در سطح جامعه چه در حوزه نقدینگی و چه در حوزه نیروی انسانی متخصص وجود دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه در امور تولید و اقتصاد به بالفعل تبدیل شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: یکی از اقداماتی که می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در امور اقتصادی و تولید فراهم کند کاهش رشد نقدینگی و تلاطم‌های اقتصادی است که البته در سال گذشته اقدامات خوبی از سوی دولت در این زمینه و موارد دیگری از جمله کاهش پایه پولی و در نتیجه کاهش تورم انجام شد.

حسن پور بیگلری خاطرنشان کرد: کاهش تلاطم‌های اقتصادی و کاهش تورم باعث می‌شود تا فضای امنی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش تولید ایجاد شود و در سایه این آرامش است که رونق در حوزه تولید و اشتغال فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت باید در کنارهم باید با عواملی که باعث ایجاد تورم در اقتصاد کشور می‌شود و فضای آرام اقتصاد کشور را به هم می‌زند، مقابله کنند و هرجا که خلاء قانونی وجود داشته باشد مجلس آمادگی دارد تا با قانونگذاری جدید دولت را در انجام امور یاری رساند

دیگر خبرها

  • منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است
  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته