Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی رضایی» رسماً به‌عنوان رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان معرفی شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تکریم و معارفه رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ظهر امروز با حضور معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه در کردستان و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کردستان مرکز وحدت، اتحاد، مهر، وفا، علم، ایمان، معنویت و دیار فرهنگ، هنر و پرورش مردمان متدین و دین‌دار است.

وی افزود: نماز جمعه تنها یک فریضه و یا سنت نیست بلکه هزاران فلسفه و حکمت داشته و سنگر روشنگری، پایگاه هدایت مردم و مرکز وحدت، برادری و همدلی است.

کردستان|شبکه مقابله‌ای با اقدامات استکبار جهانی تا افق 1404 در کشور تشکیل می‌شودنماینده ولی‌فقیه در کردستان: «برادری و اخوت» شیعه و سنی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود

ماموستا رستمی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه «وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن» است، خطیب جمعه باید همچون چراغ روشنی‌بخش و در راستای الگوسازی و الگودهی از سیره و روش اخلاقی رسول‌گرامی اسلام(ص) تلاش کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات «حجت‌الاسلام مهدی فرزی» تجلیل و «حجت‌الاسلام سید محمدعلی رضایی» به‌عنوان رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان رسماً معرفی شد.

انتهای پیام/486/ ت

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد و به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود، گفت: همه سلایق سیاسی، اقتصادی‌، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نمازجمعه شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی اظهار داشت: از مهم‌ترین امتیازات استان گلستان،  همزیستی مسالمت‌آمیز و همدلی و هماهنگی شیعه و سنی است.

وی تاکید کرد: ائمه‌جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدراسلام تاکنون هستند و امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌مقدس جمهوری اسلامی هستند و به علت مسئولیت بسیار سنگین  این وظیفه سنگین پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه، اتکاء به خداست.

نورمفیدی تصریح کرد: در دنیای امروز که جهان سلطه همه اصول و اعتقادات همه ادیان الهی را زیر پا گذاشته است؛ اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد و به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی و جناحی و گروهی شود، افزود: باید فضای عمومی و محتوایی نمازجمعه به گونه‌ای باشد که همه سلایق سیاسی، اقتصادی‌، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نمازجمعه شوند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته‌ترین طلبه‌ها که در این زمینه آموزش دیده‌اند؛ برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: استان گلستان نمونه‌ای از ایران کوچک است که همزیستی مسالمت‌‎آمیز و همدلی و هماهنگی شیعه و سنی از مهم‌ترین امتیازات استان گلستان است .

استاندار گلستان هم با اشاره به قابلیت های گلستان افزود: استان گلستان در حوزه اقتصاد رشد 8 درصدی داشته و رقم تولید ناخالص استان دوبرابر قبل شده است.

علی‌محمد زنگانه با اشاره به اینکه  سرمایه گداری خارجی در گلستان  به بیش از  13 میلیون دلار رسیده است تاکید کرد:  این رقم  حکایت از از رشد 12 برابری داشته است که احیا 137 بنگاه و کارخانه نیمه تعطیل در این رشد بی تاثیر نبوده است .

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم تصریح کرد:  علاج بخشی خلیج گرگان از مهمترین اقدامات دولت است که اگر انجام نمی شد طبیعت و محیط زیست گلستان مورد تهدید  جدی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان