Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این جلسه در خصوص برگزاری رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی کشور که قرار است اواسط اسفندماه سال جاری با نام بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی برگزار شود، با حضور دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، محمدرضا طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده و محمدجواد یزدانی نیا رئیس و نایب رئیس سازمان لیگ کشتی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و رضا اسماعیلی رئیس هیأت کشتی استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اخلاقی: در هند با یک سری مشکلات مواجه شدیم/ فرنگی کاران برای کسب مدال بسیار انگیزه دارند

در ابتدای این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی را در مورد اقدامات انجام شده به جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جوانان ارائه داد.

سپس نصیرزاده ضمن ارائه مطالبی در مورد اهمیت، جایگاه و شأن کشتی در کشور، گفت: با اینکه شرکت‌های معدنی در استان کرمان با منابع غنی مالی فعالیت می‌کنند، اما در راستای رسالت اجتماعی، حمایت کافی از کشتی بعمل نیاورده اند.

محمدرضا طالقانی با تأکید بر اینکه مسابقات باید در شأن نام سردار سلیمانی در کرمان برگزار شود اظهار داشت: از دکتر فدایی می‌خواهم که نهایت تلاش خود را زمینه انجام و دستورات لازم را صادر کنند. کرمان و مردم آن همیشه میزبانان خوبی بوده اند و امیدوارم این دوره از مسابقات نیز همچون سنوات گذشته در خور نام استان کرمان برگزار شود.فدایی نیز با اشاره به جایگاه ویژه کشتی گفت: معاون سیاسی و امنیتی استان بعنوان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات منصوب می‌شود و تمام توان اجرایی خود را خواهیم گذاشت که مسابقات در شأن سردار سلیمانی برگزار شود.

استاندار کرمان ادامه داد: سردار سلیمانی نماد مقاومت، ایثار و بزرگی مردم ایران است و باید مکتب ایشان زنده نگه داشته شود و مردم کرمان علاقه ویژه‌ای به این شهید والامقام دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتما تمام کمک را در زمینه برگزاری این مسابقات خواهیم کرد و امیدوارم با حمایت مالی شرکت‌های معدنی و صنعتی استان و سایر ظرفیت‌های استانی میزبان خوبی برای این رقابت‌ها که با نام شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی خاطی ایران در جام تختی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی سلیمانی برگزار شود سردار سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند