Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:51:00 GMT

تملک ۸ قطعه باغ و اراضی مشجر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۸۱۰

تملک ۸ قطعه باغ و اراضی مشجر در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، برنامه پنج ساله، نگاه ویژه مدیریت شهری و توسعه فضای سبز با اولویت افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار؛ تملک باغات و اراضی مشجر در دستور کار قرار گرفت.

یزدانی در ادامه افزود: باغات به عنوان ارزشمندترین میراث طبیعی شهر همواره مورد توجه بوده است و از این رو حفظ آن به عنوان اولویت‌های مهم شهرداری تهران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مدیریت شهری از سال ۹۶ نهضت تملک باغات را در دستور کار قرار داد، افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر این معاونت در مناطق ۲۲ گانه جهت اجرای این مصوبه؛ تاکنون ۸ قطعه باغ و اراضی مشجر در مناطق (۲، ۷، ۸، ۱۱، ۱۳، ۱۴) تملک شده است.

انتهای  پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران اراضی مشجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد

همزمان با عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با اجرای عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران که با موشک و پهباد به سوی مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی همراه بود، پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" مبنی بر حمله مقتدرانه ایران به اسراییل به همت سازمان زیباسازی در فضای تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

"من لشگر قدسی‌ام" در پایتخت اکران شد

براساس این گزارش، این اکران فرهنگی با تیترها و متن‌هایی از رسانه‌های تاثیرگذار بین‌المللی همچون فارین افرز و تیتر: "واقعیت این است که ایران از هر زمان دیگری بر خاورمیانه مسلط‌تر شده است" و رسانه خبری ای‌بی‌سی نیوز نیز از تیتر: "5 موشک بالستیک ایران به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل اصابت کرد." استفاده شده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد