Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به اهداف این سازمان ها در مناطق بحران زده که به طور عمده چیزی غیر از کمک به بهبود اوضاع مردم و کارهای انسان دوستانه است، سهم این سازمان ها در خدمت به امپریالیسم و سرمایه داری را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه همچنین با نگاهی به حضور سازمان های غیرانتفاعی متعدد در لبنان که اغلب به دنبال تغییر رژیم در این کشور هستند به واکاوی اقداماتی که این سازمان ها در پشت پرده و با همکاری آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می دهد خواهد پرداخت و ادعاهای مطرح شده از سوی این سازمان ها در مورد عملکردشان در لبنان و نقش سازمان های غیردولتی در سیاست ها و تصمیم گیری های دولت لبنان را بررسی خواهد کرد.

بخش دوم این برنامه نیز به گفت و گو درخصوص وضعیت بحرانی مردم یمن که طبق گزارش ها، 24 میلیون نفر از مردم این کشور به کمک های انسان دوستانه نیازمندند، اختصاص دارد.

در این زمینه ضمن واکاوی دلایل سکوت جامعه بین المللی در برابر جنایات سعودی ها و متحدانش در یمن، نقش سازمان های غیردولتی در یمن و ادعاهای آنها برای کمک به مردم این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

«جریان خاورمیانه» سه شنبه 29 بهمن ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به صورت زنده از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 10:00، پنجشنبه در ساعات 00:03 بامداد، 05:00 و 17:00 و جمعه در ساعات 03:00 و 12:00 پخش خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: یمن صدای ایران لبنان شبکه پرس تی وی سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی اعلام کرد که ۷۰ درصد از ساکنین شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند.

به گزارش تسنیم، سخنگوی دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی امروز دوشنبه ضمن اعلام این موضوع تاکید کرد که هرگونه حمله زمینی به رفح خطرناک و فاجعه‌بار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه میزان ویرانی‌ها در خان یونس بی‌سابقه است، افزود که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و ساکنان رفح جایی برای رفتن ندارند.

بر اساس داده‌های سازمان ملل، در ماه ژانویه، روزانه حدود 100 کامیون حامل کمک‌های انسانی وارد جنوب نوار غزه می‌شد و این درحالی است که حتی در وضعیت غیرجنگی هم مردم غزه برای تامین نیازهای خود روزانه به حدود 500 کامیون کمک‌های انسانی نیاز داشتند. این درحالی است که بعد از ماه ژانویه تعداد کامیون‌های حامل کمک به 66 کامیون کاهش یافت.

با توجه به تشدید بحران انسانی و گسترش قحطی در غزه، اپیدمیولوژیست‌های ارشد بین‌المللی ارزیابی می‌کنند که اگر بحران انسانی در غزه به همین شکل ادامه داشته باشد، تعداد قربانیان بحران گرسنگی و بیماری‌های واگیردار در ماه تابستان به 100 هزار نفر خواهد رسید و اگر این بحران بدتر شود، انتظار می‌رود بیش از 120 هزار نفر در غزه جان خود را بر اثر اپیدمی‌ها و گرسنگی از دست بدهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است