Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، شهید بهشتی و علامه طباطبایی آغاز شده و تا اواسط اسفند‌ماه، ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مراسم اعتکاف امسال طی روز‌های ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب، مصادف با ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه، برگزار  می‌شود. با توجه به نزدیک شدن ماه پرفیض رجب‌المرجب، برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد دانشگاه‌های تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، صنعتی شریف و علامه طباطبایی میزبان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی هستند. بر این اساس، فرصت برای ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف مسجد دانشگاه تهران تا پنجم اسفندماه، است و علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام مسجد دانشگاه تهران اقدام کنند.

 

هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف نیز مراسم اعتکاف رجبیه دانشجویان این دانشگاه را از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه، برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند تا دوم اسفندماه، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت الزهرا(س)، برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.

 

مراسم اعتکاف رجبیه ۹۸ در مسجد دانشگاه علم و صنعت، از ۱۸ اسفندماه، به مدت سه روز، برابر با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در مسجد شهدای این دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشگاهیان این دانشگاه و سایر علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ اسفندماه، برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند. ظرفیت ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی ۵۰۰ نفر است که اولویت با دانشگاهیان علم و صنعت خواهد بود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ادمین کانال کانون به نشانی @quran_iust در پیام‌رسان‌های بله یا تلگرام ارتباط برقرار کنند.

 

‌مسجد دانشگاه شهید بهشتی نیز میزبان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی است. ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم آغاز شده و تا ۱۰ اسفندماه، ادامه دارد.

 

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی مسجد دانشگاه علامه طباطبائی نیز آغاز شده و تا ۱۰ اسفندماه، ادامه خواهد داشت. این مراسم معنوی به همت هیئت‌ اصحاب عاشورایی و با همکاری هیئت رسانه دانشگاه صداسیما، در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند برای ثبت‌نا‌م از طریق لینک‌های t.me/atu_etekafbot و ble.im/atu_etekafbot در پیام رسان‌های بله و تلگرام اقدام کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری شفقنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف در دانشگاه های تهران اعتکاف تهران مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه های تهران نام برای شرکت علامه طباطبایی مسجد دانشگاه آغاز شده علاقه مندان شهید بهشتی صنعتی شریف علم و صنعت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دهها هزار دانشجو در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین بر ضد کاهش بودجه دانشگاه ها تظاهرات کردند.

علاوه بر بوئنوس آیرس, در شهرهای بزرگ دیگر آرژانتین نیز، دانشجویان، فارغ التحصیلان و استادان ۵۷ دانشگاه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشتند.

دولت آرژانتین بودجه دانشگاه ها را با هدف کنترل هزینه های دولت کاهش داده است.

از زمان به قدرت رسیدن خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین در پائیز سال گذشته، بسیاری از طرح های ساختمانی و زیر بنایی عمومی نیز متوقف شده است.

میلی همچنین یارانه های دولتی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بر اثر اجرای این سیاست ها ارزش پول ملی آرژانتین در مدت ۵ ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است. این کشور در ماههای گذشته بارها شاهد تظاهرات قشرهای مختلف مردم علیه سیاست های خاویر میلی بوده است.

کد خبر 6087939

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)