Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری از برگزاری دوره سه ماهه «تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» ویژه بانوان در دو شهرستان بِن و سامان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «محسن امیری» در گفت‌وگویی بیان کرد: دوره سه ماهه «تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» ویژه بانوان در مؤسسه فاطمیه شهرستان سامان و به همت مؤسسه قرآنی المهدی شهرستان از یک ماه گذشته در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره امور قرآنی شهرستان‌های بن و سامان، ادامه داد: این دوره ویژه بانوان مربی است که سطح ۳ قرائت قرآن را گذرانده و دارای مدرک ترجمه و مفاهیم هستند، ۴۰ نفر از بانوانی که شرایط فوق را داشتند در این دوره ثبت‌نام کردند که پس از گذراندن آزمون اولیه، ۲۰ نفر از آنان حائز نمره لازم برای این دوره شدند.

 

امیری با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی دوره طبق بخش‌نامه سازمان دارالقرآن اجرا می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در پایان دوره مدرک معتبر تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را دریافت می‌کنند و در مراکز مختلف قادر به برگزاری کلاس ترجمه و مفاهیم قرآن خواهند بود.

 

وی افزود: همچنین مشابه این دوره در شهرستان بن نیز برنامه‌ریزی شده است که  امروز ۲۸ بهمن‌ماه آزمون ورودی دوره با ۵۴ شرکت‌کننده برگزار شد.

 

امیری گفت: برای برگزاری دوره تعداد برگزیدگان آزمون ورودی باید به ۲۵ نفر برسد که در این صورت سعی بر این است تا قبل از پایان سال، دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان بن نیز آغاز شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ب ن شهرستان سامان بانوان قرآنی برگزاری دوره ویژه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه فعالان قرآنی گیلان که به همت جمعیت قرآنیان این استان برای نخستین بار در کشور از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم با حضور، ولی‌فقیه در استان گیلان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی دیگر از اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی رونمایی شد.

این صندوقچه با هدف تسهیل، تقویت و تشویق در برپایی محافل خانگی قرآن کریم طراحی شده و شامل ملزومات برپایی این جلسات می‌باشد.

توجه به برگزاری و تقویت محافل خانگی قرآن کریم از جمله رویکردهای مجمع قرآنی عصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بوده که اقدامات مرتبط با آن در قالب پویش‌های #ستاره_های_زمین و #آیه_های_زندگی انجام شده است.

کد خبر 6063990

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • بعضی مفسران نظر خود را بر ترجمه تفسیری قرآن تحمیل می‌کنند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم